חזרו לריב: הליכוד והבית היהודי בקרב קרדיטים - סרוגים

חזרו לריב: הליכוד והבית היהודי בקרב קרדיטים

הידיעה המשמחת על הפשרת הבנייה בירושלים ואישור 7,000 יחידות דיור מעבר לקו הירוק, מחזירה את קרבות הקרדיטים בין הבית היהודי והליכוד

author-image
חזרו לריב: הליכוד והבית היהודי בקרב קרדיטים
  (אמיל סלמאן/פלאש90)

הידיעה המשמחת על הפשרת הבנייה בירושלים, מחזירה את קרבות הקרדיטים בין הבית היהודי והליכוד.

הערב פרסם אתר ישראל היום, כי אחרי שנים של הקפאה עמוקה, הנחה ראש הממשלה בנימין נתניהו לקדם אישור בניית כ-7,000 יחידות דיור בשכונות בירושלים מעבר לקו הירוק. עד כה הייתה המדיניות של עיריית ירושלים לאשר כל יחידת דיור בועדה המקומית, אך כל יחידות הדיור מעבר לקו הירוק היו נתקעות בגלל לחץ ממשרד ראש הממשלה.

מאיר תורג'מן, סגן ראש עיריית ירושלים, המכהן כיו"ר הוועדה המקומית לתכנון ובנייה בירושלים אמר לישראל היום כי נתניהו ביקש לקדם 3,400 יחידות דיור בשכונת גילה, 2,190 יחידות דיור בהר חומה, 920 בפסגת זאב, 500 ברמת שלמה ו-94 בשכונת רמות.

הבית היהודי והליכוד בקרב קרדיטים

 

בבית היהודי מיהרו לברך על המהלך. "זהו שלב ראשון חשוב ואנו מברכים את ראש הממשלה על הפשרת הבנייה בירושלים. אנו מצפים לתמיכה בחוק ירושלים מאוחדת ובעצירת תוכנית הבניה המסוכנת על עוטף כפר סבא.

הבית היהודי תמשיך להיות עמוד השידרה הלאומי בממשלה. כשם שהצלחנו להוביל את הקבינט במבצע צוק איתן לחיסול המנהרות, כשם שהצלחנו לעצור את שחרור המחבלים הסיטונאי מהממשלות הקודמות, וכשם שהצלחנו להעביר את חוק ההסדרה, כך נמשיך להוביל את הממשלה למדיניות לאומית נכונה של בנייה בירושלים וביו״ש וחיזוק ביטחון אזרחי ישראל."

בליכוד מסרו תגובה על תגובת הבית היהודי: "החלטות רה״מ נתניהו על בנייה ביו״ש ובירושלים התקבלו, כרגיל, הרבה לפני שבבית היהודי החליטו לעשות עליהן עוד קמפיין קרדיט מיותר. בכל זאת, תודה להם על העידוד מן היציע."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו