ראש עיריית קלקיליה: "האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו

ראש עיריית קלקיליה: "האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו

ראש עיריית קלקיליה תוקף את יו"ר הבית היהודי המוביל קו תקיף נגד הרחבת העיר הפלסטינית ובניית 14,000 יחידות דיור בשטחה: "האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו"

"מה בנט רוצה? האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו"
  (צילום מסך/ ערוץ 10)

בעוד במערכת הפוליטית מתנהל ויכוח בין ימין לשמאל ולעיתים גם בתוך מחנה הימין, בעקבות התכנית להרחבת קלקיליה על ידי בניית 14,000 יחידות דיור, ראש עיריית קלקיליה האשם אלמסרי לא מתרגש מהויכוח הפוליטי בישראל ואומר כי צפיפות האוכלוסין בעיר הפלסטינית מחייבת את הרחבתה באופן משמעותי.

בראיון לערוץ 10 התייחס אלמסרי גם לטענות לפיהם בעירו קיימת בנייה בלתי חוקית בהיקפים רחבים: "יכול להיות שיש בעיר כמה בניינים ללא רישיון, אך הם נבנו מתוך הכרח", הוא אומר.

אלמסרי לא חוסך בקורת גם מיו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, שעומד בראש המתנגדים לבניית אלפי יחידות הדיור, ותוקף אותו בביטויים חריפים: "הוא איבד כל צלם אנוש", אומר אלמסרי ומוסיף כי "האדמה כאן שייכת לאבותינו וסבינו. מה הוא רוצה? שנהיה עצורים באדמותנו ובבתינו?".

נזכיר, כי על פי התוכנית המדוברת, שטחה של קלקיליה יורחב באלפיים וחמש מאות דונם, כאשר הכוונה היא להגדיל את מספר התושבים בעיר בעשרת אלפים בני אדם לפחות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
קרעת אותי מצחוק עכשיו
פחחחחחחחחחחח | 20-06-2017 9:31
2
מעניין "אלמסרי"- פירושו המיצרי!!!
דודו | 20-06-2017 10:29
משפחתו הגיעה ממצרים לפני שתי דורות מקסימום.....
3
יש 2 אפשרויות
פרופ' רב תחומי | 20-06-2017 10:58
או שאתה לא דובר אמת או שהקוראן לא אומר אמת כי שם כתוב שארץ ישראל של היהודים תחליט אתה מי צודק כי לי כבר ברור שארץ ישראל של עם ישראל. לא טוב לך עם זה אתה מוזמן לקנות כרטיס טיסה לכיוון אחד ליעד שתבחר!