אביה טבע לנגד עיניה, כעת בעלה נעדר בכנרת - סרוגים

אביה טבע לנגד עיניה, כעת בעלה נעדר בכנרת

18 שנים לאחר שאביה טבע לנגד עיניה, בעלה של מור חג'אני, נתן נעדר בכנרת מיום שישי האחרון: "עם ישראל היקר אני מתחננת לעזרה שלכם. איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט"

אביה טבע לנגד עיניה, כעת בעלה נעדר בכנרת
  (באדיבות המשפחה)

טרגדיה כפולה.

18 שנים לאחר שאביה טבע לנגד עיניה, בעלה של מור חג'אני, נתן נעדר בכנרת מיום שישי האחרון. כעת, אולי כמוצא אחרון ולאחר חוסר שביעות רצון מתפקוד המשטרה היא קוראת לכל מי שיכול לבוא להצטרף לחיפושים אחרי בעלה. מור ונתן התחתנו לפני שלושה חודשים, וביום שישי האחרון, רגע לפני הגעתם למלון, הוא קפץ עם חברו מסירה לכנרת ומאז הוא נעדר.

בפוסט ששיתפה אחת מחברותיה ברשת החברתית פייסבוק נכתב: "עם ישראל היקר אני מתחננת לעזרה שלכם. איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם אהבת חיי – בעלי הטרי שהתחתן איתי לפני שלושה חודשים. הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת. אני מתחננת לכל מי שיכול לבוא לעזור בחיפושים, אני רק רוצה שיחזירו לי את בעלי".

בני משפחתה של מור סיפרו כי מצבה קשה והוא הולך ומחמיר מדי יום: "זה פשוט קורע לב", אמרו בני המשפחה לאתר ynet. היא ראתה את אביה טובע מול עיניה ועכשיו גם את בעלה. הכול חזר אליה והיא כל הזמן בוכה. במשך ארבעה ימים היא נמצאת בחוסר ודאות מוחלט, לא אוכלת ולא ישנה".

כאמור, בני הזוג חג'אני נסעו בסוף השבוע לכנרת עם חבריהם, ולפני ההגעה למלון החליטו לעצור בחוף "קוקו האט" שבקרבת חמי טבריה. נתן שהיה עם חבריו על סירה במרחק של מאות מטרים מהחוף קפץ למים ומאז נעלם.

במשפחה הביעו את אכזבתם מפעולותיהם של כוחות ההצלה וטוענים כי לא נעשים מספיק מאמצים. "היום הגיעו מתנדבים של זק"א, לא מצאו כלום ויצאו מהמים. עכשיו אין אף אחד שמחפש אותו. פחות מתעניינים בנו". במשטרה ציינו כי החיפושים אחר חג'אני נערכו ברחבי האגם ובחופים שמסביבו. בעקבות הערכות המצב וחישובי המשטרה החיפושים התמקדו במקום היעלמותו, במרחק של כ-600 מטרים מהחוף.

במשטרה דחו את טענות המשפחה, ואמרו כי עשרות סיירים ופרשים של המשטרה הוזעקו לאזור, וספינות של השיטור הימי נמצאות במקום מהיום הראשון. צוללנים מתנדבים של המשטרה, זק"א ויחידת החילוץ גולן פועלים במעמקי האגם לאיתורו, ומסוק ורחפן של המשטרה סורקים אחריו מלמעלה. גם עיריית טבריה ציינה כי ספינת שיט כנרת, שעליה הותקן הסונאר של חיל הים, עומדת לרשות החיפושים אחר נתן.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
למה אנשים לא לומדים מטעויות?
ניר | 19-06-2017 17:44