נתניהו: מזהיר את בנט ושולח מסר לאיראן - סרוגים

נתניהו: מזהיר את בנט ושולח מסר לאיראן

נתניהו דוחה את הביקורת על הקפאת הבנייה ורומז לבנט: "אני מבקש גם להזכיר מה קרה בפעם האחרונה שערערו על ממשלת ימין מהימין". לאיראן הוא אומר: "אל תאיימו על ישראל"

נתניהו: מזהיר את בנט ושולח מסר לאיראן
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

סערת הבנייה בקלקיליה והקפאת הבנייה ביו"ש.

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא דברים בפתח ישיבת סיעת הליכוד השבועית והתייחס לביקורת מימין על הקפאת הבנייה ביו"ש מול אישורי אלפי יחידות דיור לפלסטינים קילומטרים ספורים מכביש 6.

"אני מבקש לומר שלושה דברים נוספים. האחד, לא הייתה ולא תהיה ממשלה טובה יותר להתיישבות מהממשלה שלנו. אנחנו בונים בכל חלקי הארץ, אנחנו עושים את זה בנחישות, בשיטתיות ובתבונה. אני מבקש גם להזכיר מה קרה בפעם האחרונה שערערו על ממשלת ימין מהימין. אין טעות גדולה יותר מהצעד הזה ואני בטוח שלא נחזור עליה.

בהתייחס לאישור 14,000 יחידות הדיור בקלקיליה שאושרו בקבינט ולאחר מכן התברר כי אף אחד לא ידע על אישורם אמר נתניהו: "בנושא של יחידות הדיור, המספר שפורסם לא הוצג בקבינט ואין לו שום קשר למציאות. זו פרשנות מרחיבה מאוד של החלטה שלא התקבלה. לא קיבלנו את הפרשנות הזאת וזה לא נאמר. זה חשוב להגיד."

כמו ליברמן לפניו, גם נתניהו ביקש להפסיק את ההתקפות על קציני צה"ל מצד שרים וח"כים: "והדבר הנוסף, אני מבקש מכם – תפסיקו להתקיף את קציני צה״ל. קציני צה״ל מבצעים מדיניות, הם לא קובעים מדיניות. זאת הבקשה שלי, ואם יש טענות תפנו אלינו – תפנו לממשלה, לשר הביטחון, לראש הממשלה – אל תתקפו את קציני צה״ל."

אל תאיימו על ישראל

לגבי הסוגיה הבטחונית, ושיגור הטיל הבליסטי של איראן למזרח סוריה אמר נתניהו: "אנחנו עוקבים כל הזמן, צה״ל וכוחות הביטחון שלנו, אחר הפעילות של איראן במרחב. הפעילות הזאת כוללת גם ניסיונות שלהם להתבסס בסוריה וכמובן להעביר נשק מתקדם לחיזבאללה וגם פעולות אחרות. אנחנו עוקבים אחר המעשים שלהם ואנחנו עוקבים גם אחר המילים שלהם. יש לי מסר אחד לאיראן: אל תאיימו על ישראל."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לא בטוח שזו ממשלת ימין - לפי ההתנהגות זו ממשלת שמאל
ציונה | 19-06-2017 20:36
2
אני מבקש להזכיר מה קרה בפעם הקודמת שנתניהו הבטיח לבנות
מומו | 19-06-2017 22:44
אה... הוא לא עשה את זה