מצאו את ההבדלים: אבא של מלניה או דונלד טראמפ?

מצאו את ההבדלים: אבא של מלניה או דונלד טראמפ?

ההורים של מלניה הגיעו לאחרונה לביקור בבית הלבן, אבל מאז הרשת לא מצליחה לעכל את הדמיון בין אבא של מלניה לבעלה דונלד טראמפ שדומים להפליא • בואו למצוא את ההבדלים

author-image
הדמיון בין אבא של מלניה לטראמפ- משגע את הרשת
  (צילום מתוך אינסטגרם)

לאחר המעבר של מלניה לבית הלבן, אין ספק שהגיע הזמן להביא את ההורים להיכרות רשמית עם המעון הנשיאותי. אלא שהביקור הזה הפך מהר מאוד לסערה החדשה של הרשת, בעיקר בגלל הדמיון הקרוב (מידי) של אבא של מלניה לבעלה, דונלד טראמפ.

החל מהרגע שאבא של מלניה, ויקטור קנאבס ירד מהמטוס האייר פורס וואן הנשיאותי, אף אחד לא יכל להישאר אדיש לדמיון המפחיד שקיים בין הבעל לאבא. הגולשים לא חסכו את תדהמתם מהעניין בטוויטר ואף הואילו לנסות למנות את ההבדלים בין השניים שהבולט מבניהם מסתכם בשיערו של טראמפ – שדליל יותר מהשיער של אביה של מלניה.

מצא את ההבדלים (צילום מסך מתוך טוויטר)

כבר בעבר הגברת הראשונה מלניה טראמפ, דיברה על הדמיון הקיים בין בעלה לאביה, אך היא לא טרחה להכין אותנו מראש שדמיון קיים לא רק באופי אלא מסתבר גם ביופי "שניהם חרוצים. שניהם מאוד חכמים ומוכשרים", סיפרה מלניה ל-GQ על אביה ובעלה, "הם גדלו בסביבות שונות, אבל יש להם אותם ערכים ואתה מסורת. הוא איש משפחה, אדם חרוץ שעבד קשה. גם כך בעלי וכן גם אני".

כנראה רק ביוגרפיית החיים היא הדבר היחיד ששונה באופן משמעותי בין האב לבעל- אביה של מלניה היה חבר במפלגה הקומוניסטית, עבד כסוכן מכוניות בסלובניה ופגש את אשתו, אמליג'ה, בבית חרושת לבגדי ילדים ב-1966 שם עבדה כיצרנית דפוסים. אנחנו אגב עדין קצת בהלם.

כמעט התבלבלנו, ההורים של מלניה בביקור בבית הלבן (צילום מסך)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
שמעתם על תסביך אלקטרה? מהמיתולוגיה
| 19-06-2017 21:33
2
העניבות דומות.אולי
חרטא בלבן | 20-06-2017 14:04
שטיות