סרוג מחברון זכה ב"אוסקר" של הקמפיינים השיווקיים

יאיר שריידר, סרוג תושב חברון, בוגר החוג להנדסת תעשייה וניהול במרכז האקדמי לב זכה בפסל הזהב ב"פסטיבל המדיה העולמי" שנערך ברומא בקטגוריית "קמפיין החסות הכי טוב"

סרוג מחברון זכה ב"אוסקר" של הקמפיינים השיווקיים
  מימין לשמאל- ירון פאריזון, יאיר שריידר, ענת אנגלמן הירשהורן וגלעד קט

כבוד למגזר. מותג השמפו Head&Shoulders בישראל בהובלת מנהל המותג יאיר שריידר, סרוג תושב חברון, בוגר החוג להנדסת תעשייה וניהול במרכז האקדמי לב זכה בפסל הזהב ב"פסטיבל המדיה העולמי" שנערך ברומא בקטגוריית "קמפיין החסות הכי טוב".

את הפרס קיבל שריידר על הקמפיין "מאמן ראש חדש למכבי" שיצא לפני שנה יחד עם קבוצת מכבי תל אביב כאשר לאחר ההפסד בחצי הגמר פוטר מאמן הקבוצה ז'אן טבאק מתפקידו והמותג עלה בתזמון מושלם עם הקמפיין.

כך למשל מי שקרא באתרי החדשות על פיטורי המאמן מהקבוצה ראה מיד לאחר מכן שכביכול ניקולה וויצ'יץ' מכריז על בואו של המאמן החדש שחקן ה-NBA טדי בראון שמכריז כי מה שהשחקנים זקוקים לו באמת הוא השמפו של המותג. חלק אחר של הקמפיין כלל חלוקת כובעים לכל האוהדים במשחק שבודק האם יש לאוהד קשקשים.

הקמפיין הזוכה

הפרס הינו מקביל לפרס האוסקר בתחום אקטיבציות שיווקיות במדיה וניגשים אליו מאות קמפיינים מכל רחבי העולם. הקמפיין, שהיה היחיד מישראל שהגיע לקו הגמר, התעלה ביצירתיות ומקוריות שהפגין מעל מותגים בינלאומיים נוספים כמו קוקה-קולה, גוגל, יונילוור ומארצות מכל רחבי העולם כמו ארה"ב, אנגליה, הודו, ברזיל.

שריידר מנהל את המותג מזה כשנה וחצי כאשר את דרכו בחברה החל כמתמחה בסיועו של מדור ההשמה במרכז האקדמי לב לאחר שביום גיוס עובדים של החברות הגדולות במשק שהתקיים במרכז האקדמי לב, הגיש את קורות החיים והתקבל לעבודה בחברה, ועם סיום לימודיו מונה למנהל המותג.

יחד עם שריידר עלו לקבל את הפרס גם ענת אנגלמן הירשהורן מנהלת מדיה פרוקטר אנד גמבל, ירון פאריזון, וגלעד קט מסוכנות מדיה קום.

כתיבת תגובה

הוספת תגובה - סרוגים
הדפסה

שם

נושא

תוכן

תגובה 1
הצג את כל התגובות