המשטרה עצרה 6 ערבים מירושלים שהציתו בתי יהודים בעיר העתיקה

המשטרה עצרה 6 ערבים מירושלים שהציתו בתי יהודים בעיר העתיקה

6 ערבים תושבי העיר העתיקה נעצרו לפנות בוקר במהלך פעילות מעצרים ממוקדת ונחקרו בחשד להצתה ונסיונות הצתה של בתי יהודים על רקע לאומני

author-image
נעצרו 6 ערבים שהציתו בתים בעיר העתיקה. צפו

6 תושבי העיר העתיקה נעצרו לפנות בוקר במהלך פעילות מעצרים ממוקדת ונחקרו בחשד להצתה ונסיונות הצתה על רקע לאומני.

כוחות משטרה ומג"ב פשטו לפנות בוקר (א') על בתיהם של 6 ערבים בהם קטינים, תושבי העיר העתיקה כשבידיהם צווי מעצר וחיפוש ועצרו החשודים שהובאו לחקירה ביחידה המרכזית.

חקירת המשטרה החלה לפני מספר שבועות בעקבות מספר אירועים בהם בוצעו הצתות ונסיונות הצתה, יידוי אבנים , השלכת בקבוק תבערה וירי זיקוקין בסמוך לבית של יהודי ברובע המוסלמי. באירועים לא היו נפגעים.

מעצר המחבלים בעיר העתיקה

במשטרה אומרים כי פעילות חקירתית ומודיעינית ממוקדת הובילה לאיתור זהותם של החשודים, 6 תושבי העיר העתיקה בהם 5 קטינים, המעורבים באירועים שכנגדם הוצאו צווי מעצר וחיפוש על ידי בית המשפט. לפנות בוקר, כאמור , פשטו הכוחות על בתי החשודים שנעצרו והובאו לחקירה ביחידה המרכזית. מהחקירה עולה כי החשודים, עפ"י החשד, פעלו מתוך מטרה להדיר רגליהם של יהודים מביתם ברובע המוסלמי תוך נסיונות להצית ולגרום לנזק סמוך לביתם.

עוד ציינו במשטרה כי "לא יאפשרו לאף גורם באשר הוא לנסות לפגוע בחיי השגרה ובשקט בעיר העתיקה בפרט ובירושלים בכלל. חיי השגרה בעיר העתיקה בהם חיים זה לצד זה בני כל הדתות ישמרו וכל נסיון לפגוע בשגרת החיים הבטוחה יתקל ביד קשה ונחושה ומעצר של כלל המעורבים, כפי שנעשה בפעילות זו. כלל החשודים שנעצרו ונחקרו בגין שורת עבירות על רקע לאומני, יובאו בפני בית המשפט והמשטרה תפעל להביאם לדין בגין מעשיהם החמורים."

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו