כפתורים במקום שרוך: החולצה האופנתית של תנועת הנוער - סרוגים

כפתורים במקום שרוך: החולצה האופנתית של תנועת הנוער

לאחר תחרות עיצוב אופנה בה נטלו חלק מעצבות דתיות, תנועת הנוער 'אריאל' חושפת את חולצת התנועה החדשה: "אנחנו שמחים לתת מקום וביטוי לייחוד של הנשים"

כפתורים במקום שרוך: החולצה האופנתית של תנועת הנוער

לאחר תחרות עיצוב אופנה בה נטלו חלק מעצבות דתיות, תנועת הנוער 'אריאל' חושפת את חולצת התנועה החדשה. מדובר בצעד היסטורי כאשר לראשונה בתולדות תנועות הנוער בארץ מועצבת חולצת תנועה בידי מעצבות מהשוק הפרטי שהותאמה לצורכיהן של נערות והאקלים בארץ לאורך עונות השנה.

השינויים בחולצת התנועה החדשה ניכרים היטב. בד החולצה הוחלף לבד כותנה שהינו נושם ואוורירי ובמקום השרוך המסורתי נתפרו בחולצה כפתורים, כך שאין בעיית צניעות וניתן ללבוש את החולצה גם ללא שכבות נוספות. גזרת החולצה מותאמת למבנה הגוף הנשי ושאר המוטיבים העיצוביים מעמידים את החולצה בשורה אחת עם האופנה העדכנית ועם סגנון הרווח היום בחנויות הבגדים.

בתנועה מספרים, כי גיבוש החולצה החדשה ארך כחצי שנה במהלכה התקבלו פניות רבות והוגשו דגמים שונים מאנשי מקצוע ומעצבות פרטיות בתחום האופנה. הצוות בהנהלה שהופקד על התהליך בחר לאחר סבב דיונים שני דגמים מובילים של המעצבות רבקה קליין ושחר יואל. הדגמים שהציגו אלמנטים אופנתיים ומוטיבים שונים אוחדו בשלב הסופי להשגת התוצאה הנוכחית המהווה "תוצאה אידאלית" להגדרת צוות הבחינה בהנהלת התנועה.

לצד פרס כספי שהוענק למעצבות האופנה רבקה קליין ושחר יואל, בתנועת 'אריאל' מבקשים לשבח את פועלן והיותם שותפים לצעד ההיסטורי שישפיע כבר בקיץ הקרוב על המדריכות וקומנריות. כמו כן, בתנועה יוצאים בקריאה לשאר התנועות ללכת בעקבותיה ולספק חולצה צנועה יותר ונוחה יותר "זה מגיע להן ואין שום סיבה שזה לא יקרה".

מזכ"ל תנועת הנוער אריאל, יוסי ורדי "החולצה הינה תוצר של הקשבה לצרכים בשטח. התנועה שהינה בית חינוך לערכים עושה זאת לא רק באמצעות פעולות לאורך השבוע, סמינריונים ומסעות אלא גם באמצעות מימוש הערכים במציאות".

ראש תחום בנות בתנועת אריאל, נאווה הרשקוביץ "בימים אלה בהן יש טשטוש ובלבול במושגים ובהבחנות בין המינים, אנחנו שמחים לתת מקום וביטוי לייחוד של הנשים ולחשיבות של המראה והייצוגיות של כל חברה בתנועה בצורה מכובדת, נשית וצנועה גם יחד".

שירה מולדובן קומנרית בסניף שעלבים בתנועה ספרה לאחר שלבשה את החולצה החדשה כי ההתרגשות שאחזה בה הייתה עוצמתית, "זו באמת חולצה אלגנטית, צנועה, בגזרה נשית ויפה. מעבר לכך היא נוחה פלאים לתפקוד יומיומי. מרגישה שזכיתי להיות מאלו שלובשות את החולצה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
י
י | 18-06-2017 16:13
איכם