בית ספר יהודי בדרום מנע מתלמידיו ביקור בכותל - סרוגים

בית ספר יהודי בדרום מנע מתלמידיו ביקור בכותל

הורה החליט שהביקור בעיר דוד ומשם לכותל היא הכנסת תכנים פוליטיים לבית הספר. יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט ח"כ יעקב מרגי פנה לשר החינוך לטפל במקרה

בית ספר יהודי בדרום מנע מתלמידיו ביקור בכותל
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

כיצד הורה אחד גרם לשינוי מסלול של בית ספר שלם? תלמידי בית הספר 'עומרים' שבדרום היו אמורים לצאת לטיול בירושלים ובסיומו להגיע אל הכותל המערבי. אלא שהורה אחד החליט שהביקור בעיר דוד ומשם לכותל היא הכנסת תכנים פוליטיים לבית הספר.

'רדיו דרום' חשף את המקרה והעביר אותו לטיפולו של יו"ר ועדת החינוך התרבות והספורט ח"כ יעקב מרגי. "התלמידים אכן יצאו לירושלים אך במקום לבקר בעיר דוד ובכותל הם 'בילו' מספר שעות בהר הרצל ובסיום 'הבילוי' שבו בחזרה לדרום מבלי שביקרו בכותל המערבי" אמר ח"כ מרגי

מרגי שיגר מכתב בעניין לשר החינוך ח"כ נפתלי בנט : "לטעמי שינוי המסלול ומניעת התלמידים מלבקר בכותל ובעיר דוד הוא דבר פסול על הלגיטימיות שלנו בעיר דוד ובכותל איש לא יכול לערר. צר לי שמנהלת בית הספר לא גילתה עמדה ברורה ותקיפה כנגד אותו הורה" כתב מרגי במכתבו לשר.

מרגי הוסיף וכתב לשר: "אבקשך לברר את העניין, ולבדוק שמקרים מעיין אלו לא יחזרו על עצמם".

"הביקור בכותל הוא ביקור משמעותי עבור תלמידים רבים שאינם נוהגים לפקוד את הכותל במהלך ימות השנה. עלינו לפעול שאל המקום יגיעו כמה שיותר תלמידים", חתם מרגי.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
הורים מטומטמים וילדים מסכנים. לא
| 16-06-2017 16:50
נותנים לילדים את המינימום. ההורה שקוע כל כך בפוליטיקה שלא רואה שום דבר אחר. ירושלים זכורה בתנך עשרות פעמים .לא נבקר בה?
2
שימו לב לאיזה אבסורד הגענו
שי | 01-08-2017 18:00
במדינה ריבונית האזרח יכול לבטל טיול אל המקומות הקדושים של המדינה. אין מה לעשות, דמוקרטיה ויהדות לא הולכים ביחד, או שזו תבטל את זו, או להיפך.