יוסי דגן מתפוצץ: "מישהו יצא מדעתו" - סרוגים

יוסי דגן מתפוצץ: "מישהו יצא מדעתו"

בעוד דרישות הבטחון מחייבות בנייה במרחק של 200 מטר מהגדר, בקלקיליה אושר לבנות צמוד ליישוב צופים. יוסי דגן: "הדבר הזה הוא חציית קו אדום נוסף"

author-image
יוסי דגן מתפוצץ: "מישהו יצא מדעתו"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

לאחר שאמש נחשף כי הדרג המדיני אישר בנייה של 14,000 יחידות דיור על שטחים בשליטה ישראלית מלאה (שטחי C), פי 7 ממס יחידות הדיור שאושרו לכל 24 הרשויות ביהודה ושומרון, כעת מתברר כי תנאי האישורים שניתנו לפלסטינים חורגים בהרבה מן המקובל ואף בניגוד לדרישות הבטחון של צה"ל בכל הנוגע לבנייה סמוך לגדר ההפרדה.

על פי המקובל בניית ישוב תתקיים לא יותר מ 200 מטר סמוך לגדר. אלא שבאופן יוצא דופן 'תכנית קלקיליה' קיבלה אישור להתיישב 50 מטר מהגדר, סמוך מאוד לישוב 'צופים' שבשומרון.

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הביע את מחאתו על העניין ואמר: "מישהו יצא מדעתו. לא רק שניתן פרס לא ברור על מה לעיר הטרור קלקיליה, מגדילים לעשות ומעניקים לה בניגוד לישובים יהודים לשבת צמוד לגדר ההפרדה בניגוד למקובל ולצרכי הבטחון. הדבר הזה הוא חציית קו אדום נוסף".

דגן הבטיח כי "הישוב צופים והמועצה האזורית שומרון ייצאו למאבק על הדבר הזה שנוגע אגב גם לישובים בתוך הקו הירוק. כוכב יאיר, כפר סבא ואחרים".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
יש כמה קצינים בצבא בתוכם כמה "בכירים " שיצאו מדעתם.
בכיר לשעבר | 15-06-2017 20:50
לא חושבים כמה צעדים קדימה , בושה שנתנו להם להתקדם בצבא.
זה לא צה"ל, זה נתניהו!
| 15-06-2017 21:27
2
אלי ישי, בבקשה הצטרף לליכוד והצל את חוסר השפיות שפשה שם
מאן דאמר | 15-06-2017 23:27
3
יוסי, טעית והטעית רבים אחריך!
איש פשוט | 16-06-2017 7:21
אם יש בך יושר מועט, עליך לספר לנו עם מי אתה הולך. מי הם בני בריתך. מי אויבך. בינתיים אנחנו האנשים הפשוטים לא מבינים איך אדם בעל כוח פוליטי עצום, הן בליכוד והן בממשל האמריקאי אינו מצליח להזיז אבן כאן בשומרון. בינתיים אתה רק מוחה ומתפוצץ מזעם, שזה לא מוסיף כלום. זה רק ממש מתסכל אותנו.