ניגון חוזר: מירי רגב תצא שוב מהאולם בגלל דרוויש? - סרוגים

ניגון חוזר: מירי רגב תצא שוב מהאולם בגלל דרוויש?

הערב יתקיים טקס פרסי אקו"ם, אבל רגע לפני שרת התרבות מירי רגב מעדכנת באופן ברור שגם הפעם היא מתכוונת לצאת מהאולם לפני הזמן ולא במפתיע מאותה הסיבה שיצאה בטקס פרסי אופיר מהאולם לפני כשנה

author-image
ניגון חוזר: מירי רגב תצא שוב מהאולם בגלל דרוויש?
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

הערב יתקיים טקס פרסי אקו"ם בו יוענקו פרסים לשלל אמנים ויוצרים על פועלם, בניהם: מתי כספי, קפה שחור חזק, סטטיק ובן אל תבורי ועוד רבים. שרת התרבות מירי רגב שצפויה למסור את דבריה ולהעניק את הפרסים למשתתפים או לפחות לרובם, מעדכנת באופן ברור שגם הפעם היא מתכוונת לצאת מהאולם לפני הזמן ולא במפתיע מאותה הסיבה שיצאה בטקס פרסי אופיר מהאולם לפני כשנה.

רק שהפעם המבצעת היא מירה עווד שמקבלת פרס על תרומתה למוזיקה הערבית והחליטה לבצע לרגל המאורע המשמח שיר של המשורר הפלשתיני מחמוד דרוויש. רגב עדכנה שהיא תגיע לנאום בתחילתו של הטקס הערב ולאחר מכן תעזוב את האולם כדי לא לנכוח בזמן ביצוע השיר של דרוויש.

-מירי יוצאת בביצוע לשירו של דרוויש בטקס פרסי אופיר

https://www.youtube.com/watch?v=fGJ61SXka9o

"אין מקום להביא לידי ביטוי את המשורר הפלשתיני שמתנגד לנרטיב של הקיום של מדינת ישראל באירועים מהסוג הזה" מסרה רגב אתמול "עם כל הכבוד, הפרס של אקו"ם אמור לתת ביטוי לזמרים, לזמר עברי, למוסיקה עברית. אי אפשר כל הזמן לבוא ולהכניס אצבע לעין".

מירה עווד הגיבה גם היא על הודעתה של רגב בעמוד הפייסבוק שלה לגבי השיר אותו בחרה לבצע: "בתוך כל הקשקשת של היום הזה כבר הכל התבלבל, השיר של דרוויש שרגב מצטטת בפירורים, ההוא עם אכילת בשרו של הכובש, הוא לא השיר שאשיר בטקס פרסי אקו"ם. בטקס אני שרה את השיר המצורף, "חשוב על זולתך", שהלחנתי ואני מבצעת בהופעותיי בשנתיים האחרונות"

תגובתה של עווד לרגב (צילום מסך)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו