לפיד קורץ לסרוגים: "גוש ציון היא קונצנזוס ישראלי" - סרוגים

לפיד קורץ לסרוגים: "גוש ציון היא קונצנזוס ישראלי"

יו"ר יש עתיד הגיע היום לטקס הנחת אבן הפינה לשכונה החדשה בכפר עציון ואמר: "את אבן הפינה של השכונה החדשה הזו מניחים יחד רוב מוחלט של אזרחי ישראל."

לפיד קורץ לסרוגים: "גוש ציון היא קונצנזוס ישראלי"
  קונצנזוס ישראלי (צילום: כפר עציון)

קורץ לקהל הסרוג? יו"ר מפלגת 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, הגיע היום לטקס הנחת אבן הפינה לשכונת "היובל" בכפר עציון, לציון 50 שנה להקמת הישוב מחדש.

בנאומו קרא לפיד למדינה לקבוע את גבולותיה בעצמה והוסיף כי גוש ציון היא קונצנזוס ישראלי. "למדינת ישראל שמורה הזכות לקבוע בעצמה את גבולותיה בהתאם לאינטרס הלאומי שלה, אבל אי אפשר לגרש אותנו ממולדתנו. מפני שאנחנו תמיד נחזור. נחזור אחרי אלפיים שנה, נחזור אחרי 19 שנה, תמיד נחזור. ואם צריך לחכות חמישים שנה להנחת אבן הפינה לֶשכונה, נחכה חמישים שנה, אבל הרגע בוא יבוא."

לפיד הוסיף: "העוצמה של כפר עציון באתוס הישראלי והציוני, נובעת מן הידיעה שהוא במרכז הקונצנזוס הישראלי. שאין הסתייגות לגביו.  את אבן הפינה של השכונה החדשה הזו מניחים יחד רוב מוחלט של אזרחי ישראל."

חברי הכנסת גליק, חוטובלי, יוגב, בן דהן ולפיד בהנחת אבן הפינה (כפר עציון)

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי בירכה את לפיד על דבריו "אני מבקשת להעניק לך על דבריך את אות הליכודניק". בהמשך על רקע הקפאת הבנייה והבטחות הסרק של נתניהו, היא הצהירה "הממשלה תבנה עוד ועוד בגוש עציון ביהודה ושומרון כי זה שלנו וכי זה פתרון נכון לזוגות צעירים. אנחנו לא באנו לגרש אף אחד והשכנים מוזמנים להישאר לצד זה שאנו נלך ונגדל".

סגן שר הביטחון אלי בן דהן מהבית היהודי התייחס בנימה אישית לדור השני והשלישי של מי שנפלו על הגנת הגוש "יושבים איתנו בקהל שני בניו של יעקב אלטמן הי"ד מי שפיקד על הגוש ונפל בקרב האחרון בכפר עציון. שני בניו, בני 70 כיום הם אלה שתלו את השלט הענק "כאן תוקם שכונת היובל" … השניים האלה קותי ושייע הם האמירה החד משמעית.. ניצחנו!".

בן דהן הוסיף, "הגבעה הזו ספוגה בדם של רבים כל כך… ועתה הגיע העת שאנחנו.. הממשלה.. ההנהגה נדאג שעל הגבעה הזו יגורו הנכדים והנינים של העשרות שנפלו כאן בקרבות תש"ח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
השאלה היא מדוע האדיוטים השימושיים בגוש מזמינים אותו
מאן דאמר | 07-06-2017 19:29
זו השאלה האמתית. הרי הוא יזרוק אותם לידי הערבים בלי לקרוץ ובלי למצמץ. תנו להם לקרוא את מה שכתב על תושבי גוש קטיף לאחר שגורשו מבתיהם, אולי זה ינער להם את השכל הרופס שלהם.
2
הרבה דם יהודי נשפך על ארץ ישראל לכן
| 07-06-2017 22:33
היא שלנו לעולם. תודה לאל