אמיתי או מזויף? צפו במגלשת המים שמשגעת את הרשת - סרוגים

אמיתי או מזויף? צפו במגלשת המים שמשגעת את הרשת

במהלך חופשה בפארק מים בג'מייקה, מורגן אוויק פרסמה בטוויטר סרטון של אדם הגולש באחת ממגלשות המים. כעת הרשת מנסה לקבוע- האם הסרטון אמיתי, או שמדובר בעריכה מזויפת? צפו בעצמכם ותכריעו

אמיתי או מזויף? צפו במגלשת המים שמשגעת את הרשת
  אמיתי או זיוף (צילום: שאטרסטוק)

הסרטון פורסם בחשבונה האישי של הגולשת מורגן אוויק, ובו מתועד גולש הנוחת בבריכה- ומיד צף על פני המים, יוצא מהבריכה, ומוחא לעצמו כפיים. "אני חייבת למצוא את האדם הזה ולהגיד לו שהוא מפורסם" צייצה אוויק מספר שעות לאחר שהסרטון פורסם.

הסרטון זכה ל149 אלף לייקים ו-85 אלף שיתופים תוך יומיים. אלפי גולשים צפו בסרטון וניסו להבין איך בדיוק הגולש הצליח לנחות בבריכה בצורה המתועדת. "זו שבירה של חוקי הטבע!" כתב גולש אחד. "אני צפיתי בסרטון הזה במשך שעה, ומנסה להבין איך הוא עשה את זה בצורה חלקה כל כך", הגיב גולש אחר.

גולשים רבים סברו שמדובר בסרטון ערוך ולא אמיתי. "זה חייב להיות ערוך" כתב גולש אחד. "מאיפה הגיע החולצה שלו בסוף? זה כמו קסם". אחרים טענו שהאירוע יכל בקלות להסתיים באסון: "אם זה לא ערוך, מדובר במגלשה מסוכנת ואדם אחד שהיה בר מזל".

מנגד, אחרים סוברים שמדובר בסרטון אמיתי ולא ערוך- ואפילו מביאים הוכחות לכך. "אני הייתי באותו מקום בשנה שעברה, וראיתי כמה אנשים שעשו את אותו הדבר" כתב גולש אחד, יחד עם סרטון משלו של אירוע דומה מזווית אחרת. "זה נראה קשה מאד לביצוע, אבל זה אפשרי".

רולאנדו ג'ונסון, העובד כמציל בפארק המים בו הסרטון צולם, טען בראיון לאתר TMZ שהוא מכיר את הגולש בסרטון. לטענתו, הגולש הגיע בקביעות לפארק המים והתאמן במשך שנתיים כדי לבצע את הנחיתה המתועדת.

ג'ונסון אמר שהגולש שילב את רגליו והרים את פלג גופו העליון רגע לפני הנחיתה בבריכה. "השילוב של תנועת הישיבה, יחד עם המהירות מהגלישה, יוצרת את האפקט הנצפה". כמו כן, נטען שיש מספר אנשים נוספים שמסוגלים לבצע את הנחיתה המתועדת. "הם נהיו אטרקציה תיירותית בפני עצמה" אמר ג'ונסון. "אנשים מתקהלים רק כדי לראות את זה קורה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו