המשחק הכי מעניין באירופה יהיה דווקא באילת - סרוגים

המשחק הכי מעניין באירופה יהיה דווקא באילת

מכבי ראשל"צ תגיע לאילת עם שיוויון 2-2 למשחק חמישי ומכריע על העליה לפיינל פור, פיב"א הודיעה שטנריפה אלופת ליגת האלופות תמשיך לשחק במפעל ותוכל לנסות ולהגן על תוארה, ועוד עדכונים על כל מה שקורה

המשחק הכי מעניין באירופה יהיה דווקא באילת
  מכבי ראשל"צ מגיעה לאילת עם שיוויון 2-2 למשחק חמישי ומכריע על העליה לפיינל פור. צילום מסך

היום באירופה המשחק הכי מעניין יהיה באולם בגין באילת, לשם תגיע מכבי ראשל"צ עם שיוויון 2-2 למשחק חמישי ומכריע על העליה לפיינל פור. שידור ישיר בספורט5 החל מהשעה 19:30.

בגרמניה באמברג תתארח אצל אולדנבורג למשחק מספר 2 בסדרת הגמר ותקווה לעלות ליתרון 0-2 שיהיה בלתי מחיק אבל המפתיעים בצד השני. זה בשעה 21:30 עם שידור ישיר בחמש לייב

בסרביה תיפתח היום סדרת חצי הגמר השניה כשפרטיזן תתארח אצל ז'לז'ניק למשחק מספר 1 בשעה 22:00. דרבי בגמר? יתכן.

בבלגיה בסימן טוב ובמזל טוב תיפתח היום סדרת הגמר הגדולה בין אוסטנד האלופה שתנסה להגן על תואר אל מול הכוח העולה מבריסל. משחק ראשון באוסטנד הערב בשעה 21:30.

איפה עוד פותחים היום סדרת גמר? נכון, צדקתם – בהונגריה. אלבא פהאבאר תארח את פאלקו סזומבאטלי. זה יחל בשעה 20:00. שידור ישיר בנראה לכם?

יאללה, עוד נגלה של ניוז בשבילכם:

קודם כל, יצאו אתמול שתי הודעות לגבי המפעלים האירופים. פיב"א הודיעה שטנריפה אלופת ליגת האלופות תמשיך לשחק במפעל ותוכל לנסות ולהגן על תוארה. זה בניגוד לשמועות על מעבר של הקבוצה ליורוקאפ לאור ההצלחה שלה בליגה הספרדית. זה אומר ש-3 הקבוצות הנוספות הספרדיות שישחקו ביורוקאפ יהיו ככל הנראה גראן קנריה, אנדורה ופואנלברדה.

לגבי היורוקאפ, אז ההודעה היתה קשורה למספר הקבוצות, השיטה ואיזה ליגות ישלחו קבוצות. זה הסדר: 3 קבוצות מספרד, 3 קבוצות מהאדריאטית, 3 קבוצות מהVTB, שתי קבוצות מצרפת, שתי קבוצות מגרמניה, שתי קבוצות מטורקיה, שתי קבוצות מאיטליה. קבוצה אחת מישראל, יוון, ליטא ופולין. ועוד 3 כרטיסים חופשיים.

אם אנחנו צריכים לתת הימור, וזה הימור קשה, ככה יראה היורוקאפ בעונה הבאה: גראן קנריה, פואנלברדה, אנדורה, זניט, קובאן, קאזאן, פרטיזן, צדביטה, בודצ'נוסט, וילרבאן, שטרסבורג, באיירן מינכן, אולם, גלטסראי, דרושאפקה, טרנטו, ונציה, הפועל ירושלים, א.א.ק אתונה, ריטאס וילנה, זי'לונה גורה. 3 הכרטיסים החופשיים ילכו לאולדנבורג ואולי אולי עוד נציגה צרפתית ואפילו בריטית.

שימו לב לבשיקטאש שנמצאת בגמר הפלייאוף בטורקיה אבל לא נכללת בהימור שלנו. הסיבה? הנשיא שלהם תקף את היורוליג וקרא להם ארגון מושחת שגונב את הכסף מהקבוצות לאחר העליה אמש לגמר.

השיטה אגב, תמשיך להיות זהה. 24 קבוצות ב-4 בתים של 6 קבוצות כ"א, 4 עולות לטופ 16 עם 4 בתים של 4 קבוצות ואז רבע גמר, חצי גמר בשיטה של הטוב מ-3 וגמר בשיטת בית/חוץ.

ההודעה הרשמית עוד לא הגיעה, אבל ברצלונה וברצוקאס כבר לא. לפי השמועות, ברצלונה תוציא את ההודעה על הפרידה הצפויה כבר היום. האפשרות הכי ריאלית להחליפו הוא סיטו אלונסו, מאמנה של בסקוניה. דיויד בלאט עדיין בתמונה.

ואם כבר ברצלונה, אז הקבוצה מעוניינת להחתים את שני כוכבי אולימפיאקוס, פרינטזיס ולוג'סקי.

טוקו שנגליה שיגיע לכאן עם נבחרת גאורגיה בקיץ ליורובאסקט ונתן עונה נהדרת בבסקוניה, חתם הבוקר על הארכת חוזה ל-3 שנים נוספות אצל הבאסקים.

גיורגיוס בורגיס, אחד מהפתעות העונה שעברה במדי טנריפה הוא איש המריבה הקיץ כשכרגע 3 קבוצות רודפות אחריו: ולנסיה, בסקוניה וגם פנאתינייקוס.

גם כריס באב האמריקאי שנתן עונה נפלאה באולם הגרמנית צד את העיניים של פנאתינאייקוס שככל הנראה תיכנס איתו למו"מ בקרוב.

זניט סנט פטרסבורג פירסמה אתמול הודעה רשמית בה היא מודיעה על שחרורם של שני שחקנים – יאניס טימה וטרוור מ'בקווה. בעוד היעד של טימה ידוע (בסקוניה), מ'בקווה יחפש לעצמו קבוצה חדשה.

שרלרואה הבלגית סיימה את העונה עם הדחה בחצי הגמר ומיד התפנתה להחתים לא פחות משישה שחקנים לעונה הבאה: סקוט תומאס וסת' טאטל יהיו הזרים ושניהם באים מלימבורג הבלגית. האריס דלאליץ' הבוסני, אמאורי גורגמאנס הבלגי, ראסקו קאטיץ' ודוריאן מרצ'אנס יהיה הארבעה הנוספים.

אצלנו בני הרצליה התחילה לעבוד, סגרה עם מיקי גורקה את העונה הבאה והחתימה גם את טוריאן גרין וחליל קנאסביץ' לעוד עונה.

ויטאליס צ'יקוקו נשאר באורטז, הוא חתם על הארכת חוזה לשנתיים נוספות.

המאמן ננאד מרקוביץ' וקרשיאקה כבר לא, הבחור חופשי.

פדריקו מוסיני מצטרף לרג'יו אמיליה ל-3 שנים.

דורון לאמב חתם בלאבריו היוונית לעונה הבאה. הגארד שהיה בעברו חלק ממילווקי ומאורלנדו, שיחק בעונה שעברה בדי ליג.

מרכוס לנדרי ששיחק בעונה שעברה בברשיה, ככל הנראה עובד לקאנטו של קרלו רקאלקטי.

סקוט באמפורת' חתם בססארי בעונה הבאה. הגארד האמריקני עם דרכון של קוסובו שיחק בעונה שעברה בבילבאו בספרד. עוד שחקן שכנראה יחתום בססארי בקרוב יהיה אנצ'ילה פולונארה.

ניקולאי סימון ששיחק באלבא ברלין ב-2008 צפוי לחזור אליה הקיץ.

לאהו קונאטה ששיחק בשנתיים האחרונות בלה מאן, חתם בנאנטר ויצטרף לאלופת היורופקאפ לעונה הקרובה.

בריאן קונקלין שסיים את העונה הטובה מאד שלו עם נאנטר, ישחק בעונה הבאה בלימוז'.

ראמונס בוטאוטאס הוא המאמן החדש של נבחרת לבנון. הליטאי אימן בעבר גם את נבחרת ליטא.

ועוד קצת עדכונים:

בטורקיה אתמול קרה משהו שלא קרה באף אחת מהליגות הגדולות השנה – שתי הקבוצות שסיימו במקום הראשון והשני בליגה הסדירה יפגשו בסדרת הגמר, אחרי שבשיקטאש סיימה אתמול את העבודה מול אנאדולו אפס המפורקת והביסה אותה בחוץ 65-91 מדהים.

זה היה לא כוחות מהשניה הראשונה ואחרי המכה הקשה שנחתה על אפס והעונש ממנהלת הליגה, הראש שלה לא היה במשחק. מייקל רול קלע 22 לבשיקטאש, ולדימיר סטימאץ' הוסיף 18 ומייקל תומפסון 10. אצל אפס 15 להרטל, 13 לדאנסטון ולפחות בליגה זהו סיום עונה מאד מאכזב לפראסוביץ'.

סדרת הגמר מול אלופת אירופה פנרבחצ'ה תיפתח כבר ביום שישי הקרוב, לאובראדוביץ' כמובן יהיה יתרון ביתיות ויתרון פייבוריטיות עצום.

בצרפת מתפתח פלייאוף פשוט פנומנלי, אתמול שטרסבורג ניצחה שוב בחוץ את וילרבאן והשוותה את סדרת חצי הגמר הזו ל-2-2! ארבעה משחקים בסדרה – ארבעה ניצחונות חוץ. הגלי הטירוף שוילרבאן נישאה עליהם אחרי ההדחה של מונאקו והיתרון 0-2 בסדרה הזו פתאום דועכים.

פול לאקומב בללט עם 18 נקודות למנצחים, רומאו טראוויס הוסיף 13 עם 9 ריבאונדים, ג'רמי לאלופ עם 11. קאודי וז'אן צ'ארלס עם 14 כ"א למפסידים הכואבים. 6 דקות לסיום עוד היה שיווין 57-57 אבל לאקומב תפס פיקוד והריץ את האורחים לניצחון. המשחק החמישי והמכריע יערך ביום שישי בשטרסבורג.

בליטא עלתה אתמול ז'לגיריס קובנה ליתרון 1-3 בסדרת הגמר אחרי ניצחון חוץ מרשים בליטקבליס 59-72. המקומיים פתחו הרבה יותר טוב והוליכו ברוב דקות המחצית הראשונה אבל הרבע השלישי היה כולו ירוק והאלופה שייטה על הסיום לניצחון שנראה קל. ברוק מוטום ולקאביצ'יוס קלעו 16 נק' לשאראסים, קשישטוף לאברינוביץ' עם 16 בצד השני. ביום שישי משחק מספר 5 בקובנה, שם תחגוג האלופה עוד תואר.

בפולין 1-2 בסדרת הגמר אחרי שטורון צימקה וגברה על ז'ילונה גורה 74-84 כדי להשאיר לעצמה סיכוי. לא נרחיב יותר מדי אבל כן תראו את המהלך שמצורף פה לפוסט, זה למעשה המהלך שנתן לטורון את הניצחון. האיבוד, החסימה, העין העקומה והדאנק הגדול שמשווים ל-71-71 וגומרים מנטלית את סטלמט ז'ילונה. החסימה של אובי טרוטר, המסירה של קייל וויבר והדאנק של מבוג'י. תראו את הקהל והאוירה ואפילו תראו את השופט בדאנק, משתולל על האנד וואן. 21 נקודות למבוג'י, 14 לקייל וויבר, בצד המפסיד 25 נקודות לתומאס קלאטי.

בסרביה נפתח הפלייאוף עם 0-1 צפוי לכוכב האדום על מגה לקס עם ניצחון 70-85 בסדרת חצי הגמר. 20 נקודות לקוזמיץ, 18 לבייליצה, אצל מגה לקס 15 לנובאק.

בשוויץ 2-2 בסדרת הגמר אחרי שמונטאי גברה על ז'נבה 64-78. אנחנו מזכירים כי הסדרה היא הטוב מ-7 משחקים. רוצים לראות קטע? קבלו חצי דקה ממשחק מספר 3 בסדרה שהיה לפני 3 ימים ותגידו לי אם אתם מבינים משהו עם כל הסימונים והקוים על המגרש. אני הלכתי לאיבוד.

כל החדשות, העדכונים והפרשנויות בכדורסל האירופאי בעמוד הפסייבוק של יורופיד – כדורסל אירופי

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו