כדורסל: מאמן הפועל ירושלים מצא קבוצה חדשה - סרוגים

כדורסל: מאמן הפועל ירושלים מצא קבוצה חדשה

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאניג'אני סיכם על חוזה עם קבוצת ארמאני מילאנו, וצפוי לאמן את הקבוצה האיטלקית החל מהעונה הבאה. פיאניג'אני יהיה רשאי לבטל את החוזה במידה והפועל ירושלים תזכה באליפות

author-image
כדורסל: מאמן הפועל ירושלים מצא קבוצה חדשה
  סימונה פיאניג'אני והבעלים אורי אלון (צילום: פלאש 90)

שעות לאחר הניצחון של הפועל ירושלים והשוואת סדרת הפלייאוף מול עירוני נהריה, מתברר כי מאמן הפועל סימונה פיאניג'אני סיכם כי יאמן את ארמאני מילאנו החל מהעונה הבאה. בעיתון הספורט האיטלקי "גאזטה דלו ספורט" מדווחים כי הקבוצה הציעה למאמן האיטלקי חוזה לשלוש עונות.

בסיכום התנאים פיאניג'אני הבהיר כי במידה וירושלים תזכה באליפות- הוא ירצה הארכת זמן כדי לקבל החלטה. חוזהו של פיאניג'אני בהפועל ירושלים אמור להמשיך בעונה הבאה- אך ההערכה היא כי ירושלים תנסה למנות מאמן זר אחר במקומו גם אם תזכה באליפות.

לאחר ההפסד בגביע המדינה למכבי תל אביב (צילום: פלאש 90)

ארמאני מילאנו רשמה השנה עונה איומה, לאחר שסיימה במקום האחרון ביורוליג והודחה בחצי גמר הפלייאוף בליגה האיטלקית. המאמן יסמין רופשה פוטר, ובמילאנו מחפשים מאמן חדש שמכיר את הכדורסל האיטלקי ויכול לבנות את הקבוצה מחדש.

אוהדי מילאנו מצידם פחות מרוצים: בשעות האחרונות נפתחה מחאה ברשתות החברתיות נגד צירופו של פיניג'אני תחת הכותרת "NoPianigiani#", שזכה לאלפי ציוצים ושיתופים ונהפך לטרנד ברשת האיטלקית. "פיאניג'אני הוא לא האדם הנכון, מילאנו צריכה אדם יותר טוב" כתב גולש אחד. "לא סבלנו מספיק העונה?" צייץ גולש אחר. אחרים פנו להפועל בבקשה להשאיר את המאמן בקבוצה האדומה. בין השאר, אוהד אחד הגדיל לעשות כשהביא הצעה לקבוצה: "אעזור לכם לשלם עבור הג'ל לשיער שלו אם פיאניג'אני ישאר אתכם. בבקשה הפועל!".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו