עונש מאסר בפועל לגולש שאיים על יהודה גליק - סרוגים

עונש מאסר בפועל לגולש שאיים על יהודה גליק

בית המשפט הצבאי הטיל על "פלסטיני" תושב יהודה ושומרון עונש מאסר בפועל בגין איומים ששלח לחשבון הפייסבוק של חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד

author-image
עונש מאסר בפועל לגולש שאיים על יהודה גליק
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בית המשפט הצבאי הטיל על "פלסטיני" תושב יהודה ושומרון עונש מאסר בפועל בגין איומים ששלח לחשבון הפייסבוק של חבר הכנסת יהודה גליק מהליכוד.

על פי כתב האישום, בתאריך 21.9.2016 שלח הנאשם זיד מחמוד צבאר עיאד, פלסטיני תושב יהודה ושומרון, הודעה מחשבון הפייסבוק האישי שלו לעמוד הפייסבוק של חבר הכנסת יהודה גליק. בהודעה שנשלחה צירף הנאשם תמונה של מועתז חג'אזי, המחבל שניסה להתנקש בחייו של חבר הכנסת גליק לפי כשנתיים וחצי סמוך למרכז בגין בירושלים.

הנאשם צירף להודעה אף תמונה נוספת ובה קטע מסרטון אנימציה שהציג מחבלים פלסטינים המתנקשים בחייו של ח"כ גליק על סף ביתו שבעתניאל. במסגרת ההודעה כתב הנאשם "האם אתה זוכר את הסצינה הזאת?". כמו כן בעמוד הפייסבוק של הנאשם הופיעה תמונה בה נראה הנאשם אוחז בנשק.

היום (6.6.17) בית המשפט פסק, על פי הסדר הטיעון המוסכם, כי הנאשם ירצה חודשיים מאסר בפועל, 8 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 10,000 ₪.

ח"כ גליק בירך על החלטת בית המשפט ואמר כי "ההסתה והאיומים ברשתות החברתיות הם טרור לכל דבר. אני מודה לצה"ל, משטרת ישראל ומערכת אכיפת החוק על הטיפול המהיר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו