לא רק בגלל הצבע: האננס הוורוד הוא הלהיט העולמי של הקיץ

לא רק בגלל הצבע: האננס הוורוד הוא הלהיט העולמי של הקיץ

לפני כחצי שנה אישר ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקאי את האננס הוורוד לאכילה ומאז החלה החברה המייצרת אותו 'Del Monte' לגדל אותו בכמויות מסחריות לשווקים בעולם שעפו על הלהיט החדש ומסתבר שלא רק בגלל הצבע המיוחד שלו

לא רק בגלל הצבע: האננס הוורוד הוא הלהיט הבא
  החיים ורודים (צילום מתוך אינסטגרם dahliabliss10)

לפני כחצי שנה אישר ה-FDA, מנהל המזון והתרופות האמריקאי את האננס הוורוד לאכילה ומאז החלה החברה המייצרת אותו 'Del Monte' לגדל אותו בכמויות מסחריות לשווקים בעולם שעפו על הלהיט החדש ומסתבר שלא רק בגלל הצבע המיוחד שלו.

את הלהיט הוורוד מגדלים בעיקר בקוסטה ריקה, שם תוכלו בקלות למצוא עשרות מטעים מרהיבים עמוסים באננס וורוד ועסיסי שנמכר לשווקים ברחבי העולם תחת השם "אננס ורוד-בשר אקסטרה מתוק".

זה לא פילטר (צילום מתוך אינסטגרם thetravelingthomsen@)

לא רק בגלל קליפתו הוורודה הצליח האננס הוורוד להפוך למוצר קיץ נחשק, אלא מסתבר שבשרו הוורוד גם מקנה לו טעם מתוק יותר מאננס רגיל.

ולמקרה שתהיתם איך קרה המהפך מהגרסה הצהובה לוורודה, מסבירים המייצרים כי: האננס החדש הוא גרסה מהונדסת של הזן 'אננס זהוב אקסטרה מתוק' שהמרכיב הדומיננטי שהופך אותו לוורוד הוא פיגמנט ורוד הנקרא 'ליקופן', זה שאחראי לצבעם האדום של האבטיחים והעגבניות, המגביר את מתיקות האננס ומפחית את ייצור האנזים ברומלין שגורם לפה לעקצץ ואפילו לשרוף בעת אכילת אננס רגיל.

בנוסף, בעוד שבאננסים הרגילים, אנזימים מסוימים הופכים את הליקופן לבטא-קרוטן הגורם לצבעו הצהוב, באננס הוורוד, פעילותם של אנזימים אלה מופחתת.

(צילום מתוך אינסטגרם marleneebateman)

(צילום מתוך אינסטגרם ziebart_mokdong_)

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
כמה רוע יכול להיות להם, על מה כל השקרים האלו, הרי הכל הפוך. בגלל שהרב עזרא החליט להרוס את חייו, ומנתק ממנו את ילדיו. שנים רבות הוא מביס אותו בכח ורצח את בני משפחתו. עשרים שנות התעללות ורצח אופי בשקרים כולל הבסה בכח וגניבות לא מספיק.
| 04-06-2017 15:56
2
כשר?
החזיר שמחזיר | 29-07-2017 16:11
בסדר לאוכלי קטניות?