אורי אריאל: "נתפסתי על דברי תורה? לא נתפסתי ולא בטיח"

אורי אריאל: "נתפסתי על דברי תורה? לא נתפסתי ולא בטיח"

שר החקלאות אורי אריאל, התייחס לטענות לפיהן בזמן כהונתו כשר הבינוי בקדנציה הקודמת, הוא העביר עשרות מליוני שקלים לגרעינים תורניים בראשם עומדים מקורביו

author-image
"נתפסתי על דברי תורה? לא נתפסתי ולא בטיח"
  (צילום: יונתן זינדל/פלאש90)

יו"ר האיחוד הלאומי, שר החקלאות אורי אריאל, התייחס הבוקר (שלישי) לטענות מבקר המדינה לפיהן בזמן כהונתו כשר הבינוי בקדנציה הקודמת, הוא העביר עשרות מליוני שקלים לגרעינים תורניים בראשם עומדים מקורביו, ואמר כי לא נפל שום פגם במעשיו.

"אין כאן בעיה של נקיון כפיים", הצהיר אריאל בראיון לגל"צ. אריאל הוסיף והדגיש כי לו הייתה בעיה מסוג כזה – המבקר היה מציין זאת.

השר אריאל הצביע בדבריו על "בעיות התנהלותיות פרוצדורליות", שקרו, אך כבר טופלו.

עוד סיפר אריאל כי "מישהו אמר לי: 'אשריך שנתפסת על דברי תורה'. לא נתפסתי ולא בטיח".

כזכור, דו"ח מבקר המדינה שפורסם לפני כשבועיים מצביע על עשרות מיליוני שקלים שהעביר השר אורי אריאל לארגונים של מקורבים שלו. בדו"ח מציג המבקר כיצד חבר מרכז האיחוד הלאומי ישב בדיונים של משרד השיכון, כביכול על תקן איש מקצועי, והביא להחלטות שתקצבו גרעינים תורניים במרכז הארץ, למרות שהכספים יודעו לפריפריה.

הדו"ח החמור של מבקר המדינה יוסף שפירא, הוכתר בכשלים בגיבושה ובהפעלתה של התכנית האסטרטגית לעידוד ההתיישבות ולחיזוקה. בדו"ח ארוך מתאר מבקר המדינה כיצד הופנו כספים שיודעו לגרעינים תורניים לפריפריה הגיאוגרפית והכלכלית, לגרעינים תורניים ברמת אביב וברמת השרון.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו