אחרי שבוע וחצי: הנשק הוחזר לאזרח שחיסל מחבל - סרוגים

אחרי שבוע וחצי: הנשק הוחזר לאזרח שחיסל מחבל

בעקבות פנייתו של סגן שר הביטחון אלי בן דהן למשטרת ישראל במהלך סוף השבוע, תושב איתמר שירה במחבל ערבי, קיבל היום בחזרה את נשקו האישי

אחרי שבוע וחצי: הנשק הוחזר לאזרח שחיסל מחבל
  (צילום מסך)

בעקבות פנייתו של סגן שר הביטחון אלי בן דהן (הבית היהודי) למשטרת ישראל במהלך סוף השבוע, תושב איתמר שירה במחבל ערבי, קיבל היום בחזרה את נשקו האישי.

"המתיישב מאיתמר פעל בקור רוח ובנחישות מול המחבל שאיים על חייו כשנסע על ציר חווארה בדרכו הביתה. הייתה צריכה להיאמר פה אמירה חד משמעית כלפי המחבלים ולכן אני שמח שמשטרת ישראל פעלה כראוי, החזירה למתיישב את הנשק וקבעה שהאירוע היה פעולת איבה", מסר בן דהן ל'סרוגים'.

בן דהן הוסיף כי "הפתרון לעתיד עבור מקרים מהסוג הזה הוא סלילת כביש עוקף חווארה שיציל חיי אדם. יום לאחר האירוע הגעתי לצומת תפוח כדי לציין את סיום תכנונו. עכשיו נותר לממשלה לתקצב את סלילתו במהירות האפשרית".

נזכיר כי לפני כשבוע וחצי פלסטינים החלו בביצוע יידוי אבנים לעבר מתיישב מאיתמר שהיה בדרכו חזרה מהעבודה במרכז. במהלך האירוע, שהוגדר על ידי המשטרה כפעולת איבה, ירה המתיישב למוות במחבל ערבי שהיה מעורב באירוע. אקדחו האישי נלקח לשם בדיקה בליסטית והוחזר אליו רק לאחר שסגן שר הביטחון אלי בן דהן פנה בימים האחרונים למשטרה בטענה ש"המתיישב נוסע בציר הזה בכל יום והוא צריך את אקדחו כדי להמשיך ולהגן על משפחתו".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו