נפתלי בנט: "הגיע הזמן לעשות שלום של ימנים" - סרוגים

נפתלי בנט: "הגיע הזמן לעשות שלום של ימנים"

יו"ר הבית היהודי מסכם את ביקורו של נשיא ארצות הברית בישראל, ומתייחס להאשמות נגדו לפיהן הוא זה שטרפד את העברת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים

author-image
נפתלי בנט: "הגיע הזמן לעשות שלום של ימנים"
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר הבית היהודי וחבר הקבינט המדיני בטחוני, שר החינוך נפתלי בנט, סיכם הערב (חמישי) את ביקורו של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בישראל, והתייחס למאמצים הנעשים על ידו להגיע להסכם שלום בין ישראל ל"פלסטינים".

"הגיע הזמן לשלום של ימנים", אמר בנט בראיון לגל"צ, והסביר כי מדובר ב"שלום מתוך עוצמה, מתוך בסיס כלכלי. שלום ימני זה שלום של יזמות והייטק".

בנט הוסיף כי "זה שלום שרואה את שיתוף האינטרסים ביננו לבין המפרציות. לא הכל סביב הפלסטינים, לא קמים בבוקר בכל בירות העולם ואומרים 'ואוו מה קרה בכפר כזה או אחר'".

בשבוע שעבר דווח בחדשות 2, כי גורמים אמריקאים האשימו את בנט בטרפוד העברת השגרירות האמריקאית מתל אביב לירושלים, ואף אמרו כי "בנט מסומן אצלנו", וזאת בעקבות סדרת ציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו בה דרש מנתניהו להבהיר לטראמפ כי עליו לפעול להעברת השגרירות.

בנט כאמור לא מתרגש מהביקורות ואומר הערב כי מי שאחראי לאותן שמועות הם "גורמים בירושלים", כאשר כוונתו ככל הנראה הנראה היא לגורמים בסביבת ראש הממשלה.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
שלום של ימניים זה נסיגה מכל השטחים. כמו בגין בסיני
הרצל | 25-05-2017 21:47