בשעה טובה: יונתן רזאל משיק את אלבומו השלישי - סרוגים

בשעה טובה: יונתן רזאל משיק את אלבומו השלישי

לאחר כמעט 5 שנים מאז השקת האלבום 'בין הצלילים', יונתן רזאל משיק היום לחנויות את אלבומו השלישי 'פותח לב', שהוא ללא ספק אחד האלבום הצבעוניים והאיישים ביותר של יונתן עד כה

author-image
בשעה טובה: יונתן רזאל משיק את אלבומו השלישי
  (צילום:אוהד רומנו)

עשור מאז אלבום הבכורה "סך-הכל" אשר הגיע למעמד של אלבום זהב וכמעט 5 שנים מאז אלבומו האחרון "בין הצלילים" אשר הגיע למעמד של אלבום פלטינה. יונתן רזאל חובק היום אלבום חדש ושלישי וגם סיבוב הופעות חדש וענק ברחבי העולם והארץ.

מהאלבום החדש קיבלנו כבר את הסינגלים המשובחים: "נווה תלאות", עכשיו אני עף" ו "הללויה", שנכנסו כבר עמוק ללב ולפלייליסט. האלבום החדש 'פותח לב' הוא סוג של אוטוביוגרפיה פנימית אותה כתב והלחין יונתן מתוך חוויות ורגעים אישיים מחייו וכוללבתוכו פסיפס מוסיקלי עשיר, שנע בין מוסיקה קלאסית סימפונית, מוסיקה אתנית, ג'אז וסול ומוסיקה ישראלית .

עטיפת האלבום החדש

"ממזרח וממערב, מבפנים ומבחוץ, קיבצתי וקטפתי צלילים ,מנגינות, רגשות תפילות וחויות – ליצירה זו אשר לפניכם" מספר יונתן על האלבום החדש  "עבורי, דיסק ("יש היום דבר כזה ?") הוא כמו ספר. סיפור המתאר זמן חוויות ומראות , כאשר כל שיר הוא סוג של פרק בספר, מסע קצר בצליל וזמן. והלוואי, במיוחד בדור הזה ,שאוכל לתת לכם המאזינים את הדיסק בשלמותו כמקשה אחת, נשימה אחת.
זאת היתה "לידה " ארוכה ,מורכבת , מפתיעה , אך בסופה נפלאה עבורי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו