מחופשה משעממת ורגילה לחוויה בלתי נשכחת - סרוגים

מחופשה משעממת ורגילה לחוויה בלתי נשכחת

בחופשת הקיץ כמעט אף אחד לא מרוצה. ההורים רוצים חופשה שיוכלו בה לנוח, והילדים רק מחפשים אטרקציות. אז איך בכל זאת יוצאים כולם ונהנים? ומה הפתרון למשפחה וחברים שרוצים לנפוש ביחד?

מחופשה משעממת ורגילה לחוויה בלתי נשכחת
  חופשה לא חייבת להיות משעממת. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

הקיץ מגיע, הילדים יוצאים לחופש, וגם לכם מגיעה מנוחה. רגע לפני שמוציאים את כל החסכונות על בתי מלון ואטרקציות, כדאי שתכירו את הטרנד החדש בציבור: וילות הבוטיק. לא רק שבתות וחגים, הוילות מציעות חופשה של כמה ימים עם כל מה שצריך. וכן, גם בריכה פרטית.

מתי בפעם האחרונה יצאתם כל המשפחה המורחבת לחופשה משפחתית? כל הארגונים איפה לצאת, סכומי עתק לבתי מלון ועומס לא הגיוני של אנשים מסביבכם. מתי יכלתם לצאת ביחד החברים עם הילדים למקום משלכם? מקום בו הילדים יכולים לשחק וההורים יכולים לשבת ולדבר, לאכול ולנוח?

לצאת ביחד כל המשפחה וליהנות. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

בין נופי הגליל, ביישוב אור הגנוז, מרחק נגיעה מקבר רשב"י, תמצאו את שתי הוילות של כרמי אור הגנוז. במתחם עצום של דונם וחצי תמצאו שתי וילות: הגדולה – וילת מרלו, והקטנה יותר – וילת שיראז. בכל וילה תמצאו 5 סוויטות שכוללת חדר הורים וחדר ילדים, כך שכל משפחה תוכל לקבל את הפרטיות שלה.

כל המשפחה והחברים ביחד. וילות כרמי אור הגנוז. צילום: יחצ

בנוסף, ישנו עוד חדר ילדים ענק שמכיל 6 מיטות ועוד חדר לזוג. אז בסה"כ הוילות מכילות באיזור ה-30 מיטות – מרחב עצום לכל המשפחה המורחבת ולכל החברים.

אבל רגע, זו רק ההתחלה. חדרי השינה הם באמת ברמה הגבוהה מכל, ותמצאו חדרי שינה כאלה במלונות חמישה כוכבים. מעבר ליוקרה והפאר, נעשה דגש על הנוחות הבלתי מתפשרת כדי שכל מה שישאר לכם זה רק לנוח כמו שצריך.

סוויטות מפנקות בכרמי אור הגנוז. צילום: יחצ

הוילות כמובן כוללות מטבח מאובזר מאל"ף ועד תי"ו: מקררים, תנורים, כיורים נפרדים, מיקרוגל ועוד. בכל וילה ישנו סלון ענק (עד כמה גדול? 70 מ"ר) ועוד סלון קטן יותר (40 מ"ר).

אז תגידו, בסדר עוד וילות בוטיק, אבל חוץ מלישון אין מה לעשות שם. אבל, האמת היא שהמציאות רחוקה מזה. נתחיל מכך שבכל וילה ישנה בריכה פרטית. כן, בריכה גדולה (20 מ"ר) מחוממת רק לכם. מתי שתרצו ואיך שתרצו.

בין לבין תוכלו להשתמש בטרקטורון שמוצע לכם לאורך כל החופשה וטרמפולינה ענקית לילדים.

בריכה פרטית משלכם כל החופשה. צילום: יחצ

רק לאחרונה נשתלו אלפי פרחי נוריות שעתידים לפרוח ולשטוף את הנוף בצבעים עזים, עדרי כבשים מגיעים לרעות באיזור, ומעל הכל נופי הצפון השקטים, כל אלו מציעים לכם חופשה עם משפחה וחברים במקום קסום במיוחד.

אל תשכחו, אתם כבר בצפון. אז בבוקר תוכלו ליסוע ליום כייף בכינרת (35 דק' נסיעה), לטייל בעמק החולה (20 דק' נסיעה) ולחזור לכרמי אור הגנוז למנגל לילי.

רק חצי שעה מהכינרת. כרמי אור הגנוז. אילוסטרציה. צילום: שאטרסטוק

ככה תוכלו לסגור לעצמכם שבוע בצפון, בוילה מפנקת עם כל החברים, ולמי שאין כוח לצאת לטייל יכול להישאר כל היום בבריכה ולסיים את הספר שהוכן מראש מול נופי הגליל.

והאמת? לקראת חודש יולי לא תמצאו מחירים כאלה. אז לפני שאתם בכלל מתלבטים ללכת למלון, כדאי לכם לקפוץ לכרמי אור הגנוז.

תראו בעצמכם: 

לסיור וירטואלי בוילה מרלו
לסיור וירטואלי בוילה שיראז

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
אחד המקומות בה' הידיעה
דניאל | 28-05-2017 11:23
משהו פשוט חשב שם על הפרטים הכי קטנים, מקום ברמה ובאיכות באמת גבוהה שראיתי ואני מטייל לא קצת