"אבא, אמרת שאתה סופרמן, אז איך סופרמן מת?" - סרוגים

"אבא, אמרת שאתה סופרמן, אז איך סופרמן מת?"

חלי גד, גרושתו של אפי גדסי, חובש 'איחוד הצלה' שנהרג בדרכו להציל חיים, נפרדת ממנו בטקסט קורע לב ומצטטת את 3 ילדיהם: "אמא, אני שונא שאבא מת"

"אבא, אמרת שאתה סופרמן, אז איך סופרמן מת?"
  אפרים גדסי ז"ל (מתוך האלבום המשפחתי)

חלי גד, גרושתו של אפי (אפרים) גדסי, מתנדב ארגון 'איחוד הצלה' שנהרג ביום שישי לפנות בוקר כשעשה את דרכו להעניק טיפול רפואי לנפגעים בתאונת דרכים, נפרדת ממנו בטקסט מצמרר ומלא כאב.

 

"אומנם נפרדנו לפני שנתיים" כתבה גד, אם ילדיו של גדסי, "אבל בשנתיים האלו הצלחנו לעשות דרך שלא הצלחנו לעשות בנישואים. תמיד התגאיתי בדרך שלנו, תמיד בירכתי בליבי שזה אתה ולא מישהו אחר. זכיתי".

"ידענו תמיד לשים הכל בצד ולשמור על כבוד הדדי גם אם אנחנו לא חושבים אותו דבר. היינו הגרושים הכי לא גרושים שקיימים. תמיד הסתלבטו עלינו למה בכלל התגרשנו אם ככה אכפת לנו אחד מהשני. תמיד ידעתי שאני יקרה לך ואם יש מישהו שאהב אותי באמת זה אתה. נתת הכל ממך גם אם זה היה על חשבונך, גם כשזה היה במחיר של 'לאבד' אותי כביכול כי כך רציתי וכיבדת את זה, כי ידעת שיהיה לי טוב".

"יצאת אציל נפש ותמיד הערצתי אותך על זה", סיפרה גד, "תמיד מתנהל ללא אגו, אף פעם לא חושב על עצמו, אוהב כל אדם ועסוק בנתינה תמידית. זה מה ששימח אותך תמיד ומילא אותך באמת. הנתינה".

"נשתדל להמשיך בדרך שלך", היא ממשיכה, "היית האחד שתמיד קיבל אותי כמו שאני; בוכה, צוחקת, צורחת, כועסת. האמנת בי. היית לי לגב ומשענת, אבא ואמא, יועץ מרגיע. כל מה שהייתי צריכה באותו רגע. סמכתי עליך בעיניים עצומות".

על שלוש ילדיהם המשותפים כתבה גד: "אשתדל לשמור על המתנות היקרות שהשארת לי, לא יודעת איך אעשה את זה אבל בטוחה שתשלח לי כוחות. תשמור עלינו מלמעלה, לא מאמינה שאני אומרת את זה".

לקראת סיום דבריה הוסיפה: "תדע שאנחנו גאים בך מאוד ואוהבים לנצח. אני והבנים".

האם ציטטה את הילדים שנפרדו מהאב, וסיפרה כי בנם שילה שאל: "אבא, אמרת תמיד שאתה סופרמן, איך סופרמן מת??".

גד סיפרה כי בנם עידו ניסה לנחם אותה כשאמר: "אמא, ה' לוקח רק את הטובים והוא בגן עדן ויש לך אותנו אל תהיי עצובה".

לדבריה, בנם נעם אמר לה: "אמא, אני שונא שאבא מת. נכון הוא היה האבא הכי מושלם?! וכשהוא קלט שלא יראה אותו יותר. אמא אני רוצה לראות את הנפש שלו.. איך אפשר??".

את דבריה חתמה: "תנוח על משכבך בשלום. עשית המון. עשית מספיק. אנחנו נהיה בסדר יום אחד. תחיה בליבנו תמיד".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו