הסטוריה: אליצור הר חברון העפילה לליגה הלאומית - סרוגים

הסטוריה: אליצור הר חברון העפילה לליגה הלאומית

קבוצת הכדורסל נערים א' של אליצור הר חברון כבשה את המקום הראשון בליגה הארצית במחוז דרום ובכך הבטיחה את מקומה מעתה בליגה הלאומית. זאת לאחר עונה מוצלחת עם עשרים ואחת נצחונות והפסד אחד בעונה הנוכחית

הסטוריה: אליצור הר חברון העפילה לליגה הלאומית
  (צילום: רן דהן)

קבוצת הכדורסל נערים א' של אליצור הר חברון כבשה את המקום הראשון בליגה הארצית במחוז דרום ובכך הבטיחה את מקומה מעתה בליגה הלאומית. זאת לאחר עונה מוצלחת עם עשרים ואחת נצחונות והפסד אחד בעונה הנוכחית.

במשחק הגמר שהתקיים השבוע (רביעי) באולם הכדורסל ביישוב 'סוסיא' בין הקבוצות 'מכבי קרית גת' ל'אליצור הר חברון', שתיהן קבוצות בליגה הארצית, גברה הקבוצה הביתית על המתארחת בתוצאה 70:54.

קבוצת אליצור הר חברון קיימת כבר תשע שנים בהובלת המאמן אבי אבו. בקבוצה הנתמכת על ידי המועצה ומתנ"ס 'הר חברון', משחקים נערים בגילאי 15-14 תושבי האזור ותלמידי הישיבה התיכונית ב'סוסיא'.

במחוז דרום משחקות קבוצות מירושלים,ראשון לציון, אשקלון, אשדוד, קרית גת מיתר ועומר,ערד, וכן קבוצות מהמגזר הבדואי.

אלי שפר מנהל תחום הכדורסל במועצה האזורית הר חברון אמר לאחר המשחק: "קבוצת הנערים שלנו זכתה באליפות הארצית. הקבוצה בראשותו של המאמן אבי אבו קצרה הישגים גם בעונה הקודמת שזכתה בליגה המחוזית וכעת לאחר עונה פנטסטית מול קבוצות חזקות כמעט ללא הפסדים העפילה הישר ללאומית, יש לנו שחקנים נחושים ומקצועיים ואין לי ספק שימשיכו להתמודד בכבוד גם בליגה הלאומית".

(צילום: רן דהן)

יוחאי דמרי ראש המועצה שהעניק את צלחת הניצחון לקבוצה אמר: "בשנת היובל להתיישבות עשתה קבוצת הכדורסל של המועצה היסטוריה והביאה כבוד גדול להר חברון, חרטנו על דגלנו במועצה לשאוף למצוינות בכל התחומים ואני גאה בהישג המדהים. שאפו גדול לאלי שפר רכז הכדורסל של המועצה ותודה לאבי אבו מאמן הקבוצה וכמובן לשחקנים הנהדרים שעשו עונה מרשימה, אנחנו גאים בכם!".

(צילום: רן דהן)

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו