תלונה במשטרה נגד נהג האמבולנס שחסם את היהודי - סרוגים

תלונה במשטרה נגד נהג האמבולנס שחסם את היהודי

ארגון 'עד כאן' הגיש תלונה נגד נהג האמבולנס של הסהר האדום שחסם את הרכב הישראלי באירוע החמור היום בחווארה שכמעט הסתיים בלינץ'

(צילום: חוננו)

ארגון 'עד כאן' הגיש הערב (חמישי) תלונה למשטרת מחוז ש"י נגד נהג האמבולנס של הסהר האדום שחסם את הרכב הישראלי באירוע החמור היום בחווארה. האירוע כמעט והתפתח לכדי לינץ' בנהג הרכב החסום שלולא האמבולנס החוסם, היה יכול להימלט מהמקום.

בנוסף, פנו אנשי עד כאן לארגון הצלב האדום בדרישה לפתוח בהליך נגד נהג האמבולנס שחסם את הרכב של האזרח הישראלי בעת ההתפרעויות כשלא איפשר לו לברוח מהמקום ובכך העמיד אותו בסכנת חיים ברורה וממשית.

מארגון 'עד כאן' נמסר ל'סרוגים' כי "הסהר האדום שותף בהתפרעויות ובהתקפות נגד חיילים ואף נגד אזרחים ישראלים וזו לא הפעם הראשונה שהם פועלים בפעולות מסכנות חיים מול אזרחים וחיילים, כפי שנחשף בתיעוד שביצעו תחקירני עד כאן בעבר".

"במסגרת פעילות "עד כאן" חשף הארגון את השתתפותם של אנשי הסהר האדום בפעילות עבריינית. נהג האמבולנס סיכן במכוון את חייו של האזרח הישראלי על ידי חסימת רכבו על אף שראה את ההמון המשולהב מקיף את הרכב. לולא פעולה זו לא היה צריך להשתמש באקדחו האישי על מנת להגן על חייו וייתכן כי הייתה נחסכת פגיעה בחיי אדם. אנו דורשים שגורמי אכיפת החוק ימצו את הדין עם הנהג המסוכן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו