מגהצים את הדגלים: כך מתכוננים לביקור טראמפ - סרוגים

מגהצים את הדגלים: כך מתכוננים לביקור טראמפ

חמישה ימים לפני נחיתתו של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ במדינת ישראל, עובדי בית הנשיא שוקדים על הפרטים האחרונים לקראת הביקור. עץ שקד ניטע בגינה לכבודו של טראמפ

author-image
מגהצים את הדגלים: כך מתכוננים לביקור טראמפ
  (צילום: מארק ניימן, לע"ם)

חמישה ימים לפני נחיתתו של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ במדינת ישראל, עובדי בית הנשיא שוקדים על הפרטים האחרונים לקראת ביקורו שיחל בקבלת הפנים בבית הנשיא.

השטיח האדום נוקה ונפרש, דגלי ישראל וארצות הברית גוהצו וסודרו, שתילים חדשים נשתלו, ובמות תקשורת ונאומים הוקמו לכבוד הנשיא טראמפ.  כל זאת, כדי להבטיח שברגע שנשיא ארצות הברית ורעייתו מלאניה ייצאו מרכבם ויצעדו לצד נשיא המדינה, ראובן (רובי) ריבלין ורעייתו נחמה על השטיח האדום, בית הנשיא יראה במיטבו.

(צילום: מארק ניימן, לע"ם)

נשיא המדינה ורעייתו יקבלו את הנשיא טראמפ ורעייתו ברחבת הטקסים שבבית הנשיא, ומשם ייכנסו השניים לאולם בית הנשיא, בו יחתום הנשיא טראמפ על ספר האורחים. לאחר מכן, ייכנסו השניים לפגישה מצומצמת בטרקלין ולאחריה ייצאו לאולם בית הנשיא, שם יישאו הצהרות לתקשורת.

עם תום ההצהרות, ייצאו שני הנשיאים ורעיותיהם לגינת בית הנשיא שם יחשפו לראשונה את עץ השקד שניטע לכבוד הגעתו של טראמפ. לצד העץ שניטע לכבוד ביקורו של הנשיא נכתב בעברית, אנגלית וערבית: "שאלו שלום ירושלים ישליו אהביך. יהי שלום בחילך שלוה בארמנותיך". (תהלים, קכ"ב)

מנכ"ל בית הנשיא הראל טובי: "אנו נערכים לביקורו של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ שבועות ארוכים ומשקיעים בו משאבים רבים על מנת להעלות על נס את היחסים האסטרטגיים בין המדינות, וכדי להבטיח שהפגישה תחזק את היחסים בין שתי המדינות ואת צרכי מדינת ישראל. לביקור זה חשיבות מדינית וסמלית בשל יחסי הידידות יוצאי הדופן בין ישראל לארצות הברית, וכיאה לכך, בית הנשיא נערך לאירוח יוצא דופן".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו