לאחר זעם הגולשים: בר רפאלי לא תופיע עם אירוסמית' הערב

לאחר זעם הגולשים: בר רפאלי לא תופיע עם אירוסמית' הערב

מעוררת סערה: שעות ספורות לאחר שדווח כי בר רפאלי צפויה לעלות להופיע עם להקת אירוסמית' בהופעה שתתקיים הערב בפארק הירקון- הוחלט לבטל את עלייתה לבמה, זאת לאחר אלפי תלונות זועמות של הגולשים

"חוצפה": בר רפאלי מרגיזה את מעריצי אירוסמית'
  אירוסמית' בארץ (צילום: שאטרסטוק)

אחרי 23 שנים שלא הופיעו בארץ ורגע לפני פרידה מקהל המעריצים שלהם, תערוך הלהקה הערב את הופעתה השנייה והאחרונה על במת פארק הירקון לעיניי כ- 50 אלף צופים נלהבים.

הבוקר דווח לקהל המעריצים של אירוסמית', כי מחכה להם הופעת אורח קטנה של בר רפאלי עם הלהקה באחד מהשירים האהובים "Crazy", שכיכב לאחרונה בקמפיין פרסומי לחברת המשקפיים שלה עם סולן הלהקה סטיבן טיילר.

הגולשים (ורוכשי הכרטיסים במיוחד), לא אהבו בלשון המעטה את הופעת האורח המפתיעה של רפאלי והחליטו לפרוק את זעמם ברשת ואף לחברה המארגנת את המופע. "חוצפה, אני מאמינה שמי ששילם סכומים כאלה, לא באמת רוצה לשמוע את בר" כתבה הגולשת רויטל, אחרת הוסיפה "אז לזה הגענו עכשיו? שגם בהופעות ידחפו לנו פרסומות בכפייה?". לאחר שהבינו מפיקי האירוע את גודל הזעם של הקהל, החליטו לבטל את הופעתה אך עדין ביקשו להדגיש כי רפאלי היא אורחת הכבוד במופע הזה, על אף שלא תעלה לשיר על הבמה.

שערי הפארק ייפתחו לכניסת הקהל בשעה 18:15, כאשר הלהקה צפויה לעלות בסביבות השעה 20:30. לפניהם יופיע ההרכב הישראלי The Paz Band כמופע חימום. ההופעה של אירוסמית' תכלול גם הופעת אורח מפתיעה: בר רפאלי, שצילמה קמפיין פרסומי עם סולן הלהקה סטיבן טיילר, תצטרף ללהקה באחד משיריהם.

על הבאתה של הלהקה לארץ אחראית קבוצת בלוסטון, שהביאה בעבר לישראל אמנים כמו אנריקה אגלסיאס, ריהאנה ולהקת בון ג'ובי. כל הכרטיסים להופעה אזלו, ומהפקת המופע נמסר שמעל 45 אלף כרטיסים כבר נמכרו.

סולן הלהקה סטיבן טיילר נחת בישראל במוצ"ש האחרון, ובימים האחרונים הספיק לבקר בכותל המערבי, במצדה ובים המלח. יתר חברי הלהקה- הגיטריסטים ג'ו פרי ו-בראד וויטפורד, הבסיסט טום האמילטון והמתופף ג'ואי קריימר- נחתו ביום שני.

אירוסמית' הוקמה בבוסטון בשנת 1970, ונחשבת לאחד מהרכבי הרוק הפופולאריים והמצליחים ביותר בכל הזמנים. ב47 שנות פעילות הלהקה הוציאה 15 אלבומי אולפן, שמכרו למעלה מ 150 מיליון עותקים.

הלהקה אחראית לשורה ארוכה של להיטי ענק, ביניהם "Dream On", "Sweet Emotion", "Walk This Way", "Crazy", ו-"I Don't Want to Miss a Thing". הלהקה זכתה ארבעה פעמים בפרס הגראמי לשיר הרוק הטוב ביותר, וב2001 נכנסו חבריה להיכל התהילה של הרוקנרול.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
לכל מקום היא נדחפת ...די נמאס ממנה שתעזוב
מירב | 17-05-2017 20:48
את הארץ
2
בר רפאלי
ניצה | 18-05-2017 2:12
סוף סוף יש נקיטת עמדה כלפי השימוש המיסחרי שעושה בנו הישראלים ....
3
סרוגים זה אתר של דתיים???!
| 21-05-2017 1:49
לא צריך וראוי להתעסק בזה וגם חלק ממדור סרוגות צריך לרדת.