מכה לנתניהו: שליש מח"כי הליכוד חתמו על עצומה - סרוגים

מכה לנתניהו: שליש מח"כי הליכוד חתמו על עצומה

רגע לפני נחיתתו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בישראל, ראשי המטה הלאומי בליכוד מחשקים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו

מכה לנתניהו: שליש מח"כי הליכוד חתמו על עצומה
  (צילום: פלאש90)

רגע לפני נחיתתו של נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, בישראל, ראשי המטה הלאומי בליכוד מחשקים את ראש הממשלה, בנימין נתניהו.

שבח שטרן ונתן אנגלסמן, ראשי המטה ממחוז יו"ש במפלגה, דורשים לכנס את מרכז הליכוד בכדי לקבל החלטה על סיפוח כל שטחי יהודה ושומרון. שטרן ואנגלסמן אספו כנדרש 800 חתימות של חברי מרכז והם יגישו אותם היום (רביעי) ליו"ר מרכז הליכוד, השר חיים כץ, שכבר הודיע שאם יקבל את החתימות הוא יפעל לכנס כחוק את מרכז הליכוד בתוך 30 יום לצורך דיון וקבלת החלטות.

בין החותמים גם שליש מחברי סיעת הליכוד בכנסת: השרים אופיר אקוניס ואיוב קרא, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי וחברי הכנסת יואב קיש, נאוה בוקר, נורית קורן, מיקי זוהר, ירון מזוז, אורן חזן, אמיר אוחנה, יהודה גליק ואברהם נגוסה.

בפנייתם לשר כץ כתבו היוזמים, כי "בהתאם לחוקת הליכוד אנו פונים אליך בדרישה לכנסת את מרכז הליכוד בתוך 30 יום לדיון והצבעה על הצעת ההחלטה הבאה: במלאות יובל לשחרור חבלי יהודה ושומרון ובתוכם ירושלים בירתנו הנצחית מרכז הליכוד קורא לנבחרי הליכוד לפעול כדי לאפשר בניה חופשית וכדי להחיל את חוקי ישראל וריבונותה על כל מרחבי ההתיישבות המשוחררים ביהודה ושומרון".

הפנייה מסתיימת בפסוק: "אם אשכחך ירושלים תשכח ימיני".

אנגלסמן אמר למעריב אונליין כי "הכוונה היא לדרוש ולקבל החלטה במרכז הליכוד להחיל את החוק הישראלי ביהודה ושומרון. אספנו כנדרש 800 חתימות ואף עברנו את הכמות הנדרשת. היוזמה היא חיזוק לראש הממשלה בקו הלאומי הימני בהתאם למצע של הליכוד".

החתימות ימסרו היום לשר כץ בלשכתו בכנסת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
5 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
ישר כוחכם.
ירושלים בירת ישראל | 17-05-2017 13:31
2
הגיע הזמן!!
| 17-05-2017 14:42
חזק ואמץ, כל עם ישראל, וכל דורותיה עומד אתכם!!!
3
הבגידה באלאור אזריה
דן | 17-05-2017 16:58
אתם, כן אתם בגדתם אחד אחד בחייל אלאור אזריה, מי שהיה מוכן להיהרג למענכם, ובינתיים כל המכונה הצהלי''ת האדירה ששודדת כל שנה 100 מיליארד שקל על אין בטחון, מתעללת בחייל עם משפט ראווה מבוים כאשר השופטת הלר כבר קיבלה את הקידום שלה, והמ''פ השקרן והמח''ט הכושל מקודמים גם הם. הגיעה שעת הצעקה יום יום שעה שעה עד שעם ישראל יוציא את אלאור מהכלא. שחררו את אלאור מייד לפני שעם ישראל יאבד את כל הפיוזים !!! כן כן הנאלחים השתולים של הקרן הארורה להשמדת ישראל שהשתלטו על צה''ל לא מבינים שפה אחרת אלא את שפת הרחוב שמתחיל לצעוק, וזה מה שיפחיד אותם לא שפטל שהפקרתם אותו להלחם לבד, ולא משפטים מבוימים ולא חנינה מהנשיא שהעם שלו בחר בטרור, בטח לא מאלו שמזהים תהליכים. אז כדאי שתתעוררו עם ישראל ותצעקו בכל האמצעים שיש שחררו את אלאור מייד !!! ולא להפסיק עד שזעם העם ישחרר את החייל מהחיצונים נא לשתף כמה שיותר כדי לעקוף תשקורת רקובה שקרנית ובוגדנית
4
כל הכבוד-סלקו את ביבי הבוגדני-אחרת הליכוד יצטמצם ולא
תהיו בכנסת בפעם הבאה | 18-05-2017 4:37
תהיו בכנסת בפעם הבאה
5
כבר לא ליכוד
רונית | 18-05-2017 15:01
הליכוד כבר לא ליכוד, מירי רגב מפלגת ולא מלכדת מחדירה שינאה, כל עוד היא בליכוד, לעולם לא אצביע לליכוד, אני שלושים שנה בליכוד ואבא שלי היה חמישים שנה, עוד מהיותו חניך תנועת ביתר, אבל זהו זה, ניגמר.....