ימים אחרונים להצטרפות להגרלת המכירה הסינית שע"י "איחוד הצלה"
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

ימים אחרונים להצטרפות להגרלת המכירה הסינית שע"י "איחוד הצלה"

תספרו אחת שתיים ותבחרו חלום: במגזין המפואר של המכירה מחכים לכם שלל מוצרים יוקרתיים כמו מיצובישי אאוטלנדר 2017 - 'שמש רכבים', חבילת שיפוץ - 'פורצלנו', מטבח אקסלוסיבי - 'אורכיד מטבחים' *מוקדי המכירה הסינית נסגרים ביום חמישי הקרוב כ"ב אייר בחצות

author-image
ימים אחרונים להצטרפות להגרלת המכירה הסינית
  צילום: יח"צ

ימים אחרונים נותרו להגרלת הענק של המכירה הסינית שע"י ארגון "איחוד הצלה" כאשר אלפים רבים כבר הצטרפו להגרלה הגדולה והייחודית, בה יזכו במוצרים יקרי ערך ובפרסים מיוחדים ובכך נהיו שותפים במצוה הגדולה שזו היא הזכות של כל המשתתפים, ליטול חלק בפרוייקט הצלת חיים האדיר של "איחוד הצלה".

המכירה הסינית שע"י ארגון "איחוד הצלה", צוברת תאוצה בכל הריכוזים החרדים ברחבי הארץ. במוקדי המכירה הפועלים בימים אלו סביב השעון בצוות מתוגבר, מדווחים על אלפי מצטרפים חדשים, כאשר רבים מציינים לשבח את המגזין הייחודי, המפואר והשווה של המכירה המכיל שלל מוצרים יוקרתיים כמו מיצובישי אאוטלנדר 2017 בחסות 'שמש רכבים', חבילת שיפוץ מושלמת מבית 'פורצלנו', מטבח אקסלוסיבי מבית 'אורכיד מטבחים' ועוד שורה ארוכה של פרסים שווים במיוחד.

יצויין כי פרויקט "החידון היומי", הגורם להתעניינות שיא והשתתפות בפתרון החידה עם למעלה מחצי מליון שיחות נכנסות! למוקד, יימשך עד לסגירת ההרשמה למכירה, בכ"ג אייר. החידון המהנה נערך ללא עלות, ובו עונים המשתתפים על חידות ומשתתפים בהגרלה יומית. ההשתתפות בחידון מתבצעת ע"י חיוג למספר המיועד המופיע במגזין המכירה שחולק בתיבות הדואר, ועונים על שאלות שתשובותיהן מופיעות בין דפי המגזין.

בינתיים בבתים רבים ברחבי הארץ מדווחים על ביקורי פתע של הניידת המיוחדת המסיירת במסגרת המכירה הסינית, אשר מצאה אצלם את החוברת של המכירה בבית וזיכתה אותם במקום בפרסים יקרי ערך. בסניפים רבים ברחבי הארץ יוצאים המתנדבים בעצמם ומכתתים רגליהם מבית לבית בכדי להרבות מצטרפים למכירה הסינית, כמו"כ מעמידים דוכנים ותולים שלטים במקומות הומי אדם למען הערך המקודש של הצלת חיים.

בהנהלת "איחוד הצלה" מציינים כי "הזריזות והמהירות היא חיונית להצלת חיים ואותה חרטנו על דגלנו. המשתתפים בפרויקט המבורך נחשפים לפעילות האדירה להצלת חיים בכל רחבי הארץ ושותפים למשימה העליונה של הגשמת חלום והצלת חיים במהירות ובכל מקום. כל השתתפות משפיעה על פעילויות הארגון למען הצלת חיי אדם, והשותפות עמנו במצוה גדולה זו היא הזכות הגדולה של כל המשתתפים בה"".

כל שניה יקרה ומצילת חיים: אז חייגו עכשיו למוקד המכירה הסינית הפועל ברציפות עד ליום ההגרלה בטל'- 02-9-401-401 והגשימו חלום.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו