מחיר הביזיון: איינרס באגצקיס פוטר ממכבי ת"א - סרוגים

מחיר הביזיון: איינרס באגצקיס פוטר ממכבי ת"א

בפעם הרביעית העונה מכבי ת"א בכדורסל מפטרת את המאמן. איינרס באגצקיס נזרק מהקבוצה לאחר 8 הפסדים ב-10 המשחקים האחרונים, ובעיקר ההתבזות של המועדון

מחיר הביזיון: איינרס באגצקיס פוטר ממכבי ת"א
  (צילום: פלאש90)

זו ללא ספק עונת השפל הגרועה ביותר של מכבי ת"א.

אחרי שאתמול התבזה הקבוצה למכבי אשדוד, כשבמחצית היא הייתה בפיגור של 26 נקודות, החליטו בהנהלה כי נמאס להם ואת המחיר משלם המאמן הלאטבי איינרס באגצקיס, כך מפרסם הבוקר (ג') אתר ערוץ הספורט.

יותר מהכשלון המקצועי, זו גם הדרך. הקבוצה נראית כבויה, לא מחוברת ובעיקר מבזה את הסמל היוקרתי של המועדון. מעולם לא קרה שמכבי ת"א הפסידה 8 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה, 7 הפסדים רצופים במגרש הביתי ביד אליהו. אחרי יותר מחמישים שנה, מכבי סיימה את העונה במקום הרביעי בלבד, כשצפויה לה סדרת רבע גמר קשה מאוד מול בני הרצליה, שניצחה אותה העונה שלוש פעמיים.

פיטוריו של בגאצקיס מלמדים גם על הכשל הניהולי במועדון המפואר ביותר בישראל. ארז אדלשטיין הגיע בקיץ בסערה ופוטר בהודעה חפוזה בליל הושענא רבה, למרות מאזן חיובי של הקבוצה. רמי הדר שהחליף אותו כשל בזירה האירופית עד שנזרק, וליאור ליובין היה מאמן זמני עד להגעתו של שחקן העבר הלאטבי בגאצקיס.

המאמן הבא – אריק שיבק

בערוץ הספורט מדווחים, כי המאמן החמישי של מכבי העונה יהיה אריק שיבק, לשעבר מאמן נבחרת ישראל, שפוטר מעירוני ראשון לציון לאחר שלא הצליח לשחזר את ההישגים מהעונה שעברה. בשנה שעברה הגיע שיבק באמצע העונה לקבוצה הכתומה, וזכה איתה באליפות היסטורית. ייתכן ובמכבי רוצים שהוא ישחזר את ההישג גם אצלם.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
2 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
לסגור את המועדון עכשיו
אריק | 16-05-2017 14:05
2
ובעיקר ההתבזות של השמעון
מוני | 24-05-2017 12:38
בערוץ הספורט מדווחים, כי המאמן החמישי של מכבי העונה -