שומעים את אותו שיר בלופ? אישה מאנגליה נכנסה לכלא על זה

שומעים את אותו שיר בלופ? אישה מאנגליה נכנסה לכלא על זה

מסתבר שהתופעה המוכרת של שמיעת שיר ב'לופ' עלולה לפעמים להסתיים גם בבית משפט או אפילו בכלא אם אתם גרים בפרבר אנגלי שקט ומטרידים את השכנים עם השיר האהוב עליכם במשך 30 דקות ברצף כמו ברייס שנכלאה ל8 שבועות בפועל

author-image
שומעים את אותו שיר בלופ? אתם עלולים להיתבע על זה

למי מאיתנו זה לא קורה הדבר הבא: אנחנו שומעים שיר והופ פתאום מתחשק לשמוע אותו שוב ושוב בכל מקום ובכל רגע מזדמן בדר"כ עד שהוא נמאס לחלוטין או שמגיע המחליף התורן שלו. עד כאן הכול מעולה אם זה קורה יחד עם אוזניות, או לחילופין בווליום שלא עובר את קירות הבטון שלכם בשעות נורמליות. אבל במידה ולא אתם עלולים להיתבע על זה כהטרדה ולשלם גם כנראה כנס למוטרדים.

אך אם ממש הגזמתם עם השיר, באנגליה למשל אתם יכולים למצוא את עצמכם גם בכלא למספר שבועות. דוגמת המקרה של סוניה ברייס, שאיך נאמר בעדינות טיפה הגזימה מעל הממוצע.

שיר אחד בלופ במשך 30 דקות ברציפות

שכניה של ברייס – בני הזוג קלייר וג'ונתן טידמארש פנו למשטרה המקומית ותבעו אותה לאחר שהטרידה אותם עם הלהיט האחרון של הזמר האהוב עליה, כשמידי פעם היא 'מגוונת' בשירים נוספים מאותו האלבום. העונש: 8 שבועות מאסר בפועל.

בני משפחת טידמארש, מספרים כי סבלו מעידים כי 'הקש ששבר את גב הגמל', היה כשברייס השמיעה שיר אחד בלופ במשך 30 דקות ברציפות. קלייר טידמארש, אם המשפחה סיפרה לתקשורת המקומית: כי חוץ מההטרדה ונדודי השינה, גם הפלייליסט המוזיקלי שלה נפגע קשות. לדבריה, היא דווקא אהבה את השיר ששמעה בלופים השכנה "אבל עכשיו מחקתי אותו מהפלייליסט שלי. זה כבר שיגע אותנו".

בעת מתן פסק הדין אמרה לה השופטת לשכנה המטרידה: "אני די בטוחה שלא אכפת לך בכלל איך ההתנהגות שלך השפיעה על אנשים הגונים ומכובדים שחיים לצידך. את חייבת ללמוד שאת צריכה להתנהג גם אדם מבוגר הגיוני ואחרי ולא לאמלל את חיי השכנים שלך". ולאחר מכן קבע כי ברייס בת ה-36 תרצה 8 שבועות מאסר בפועל כעונש על הרעש.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו