"יש 'מקובל' אחד גדול ברדיו, הוא רשע וטמא" - סרוגים

"יש 'מקובל' אחד גדול ברדיו, הוא רשע וטמא"

הרב בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים הספרדים, מזהיר מתרומות לארגוני צדקה ותקף בחריפות "מקובל" שעולה מעת לעת להתרים ברדיו: "הוא רשע גדול, הוא נכשל והכשיל"

author-image
"יש 'מקובל' אחד גדול ברדיו, הוא רשע וטמא"
  (צילום: Yaacov Cohen/FLASH90)

הרב בן ציון מוצפי, מגדולי הפוסקים הספרדים, מזהיר מתרומות לארגוני צדקה ותקף בחריפות "מקובל" שעולה מעת לעת להתרים ברדיו.

במסגרת שיעורו השבועי, שתוכנו הובא באתר החרדי 'כיכר השבת', אמר הרב מוצפי כי "יש עכשיו דבר חדש, משגעים את הנשים, ויש כל מיני מקובלים חדשים צצים. אני תמיד מזהיר את האנשים ולא תמיד זה עובד".

בשלב הזה התבטא הרב בחריפות: "יש אחד מביאים אותו שמדבר ברדיו, הוא רשע גדול, הוא נכשל והכשיל, הוא טמא מטומא, קוראים לו 'המקובל הגדול', בעוונותינו הרבים".

הרב הוסיף: "ככה נהיינו, זה דור שלא היה כמוהו. הצדיק רשע והרשע צדיק".

בסיום דבריו פנה הרב מוצפי לתלמידיו: "לא כל מה שאומרים ומקשקשים, ומדברים, ואנשים תורמים לכבוד זה ולכבוד זה, ואתה לא יודע מי הגנב ומי לוקח את הכסף, ומי באמת זקוק והאם נותנים לו, לכן אדם לא ייתן לכל המקומות האלו. הם יושבים שם וחוגגים ועושים כסף על חשבון הציבור".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
7 תגובות - 6 דיונים מיין לפי
1
לכן תרומה נותנים לבית הכנסת שמתפללים
| 14-05-2017 20:40
בו . הבעיה שאנשים אוהבים לתרום לרחוקים שנדמה להם שהרחוקים עניים וצדיקים והקרובים שרואים אותם במגדלת הם רשעים וגם פתאום לא חסר להם.
2
יש גם רבנים שמבקשים להפריע בשנה ומדברים על הרישום כדי להכשיל, שכל מטרת המפריד זה להשתלט וכל הדרכים כשרות כולל להחטיא ולהרוג.
| 14-05-2017 20:45
העלילו עליו כל מה שהם עשו לו, העו״ד דאגה להדריך אותה בבי״הד לעשות מעשה בהמה והחטיאה את העו״ד שעמד לצידה כל התהליך, ואמרה לה לפני הדיון לומר לו שלא ידאג כי הוא בורח, והאירגון תיכננו להוציאו ואחר כך הם ממציאים שהוא ברח, כרגיל הם והשקרים שלהם. הוא שואל אותה ואמרה שהיא לא רוצה ושנתיים אחרי שהוציאה גט בכפיה, ודעת תורה פסקו שאסורה לו, אומרת שהם רק רוצים להפריע לו להתחתן. איפה הם היו לפני שלוש שנים שכל העולם נלחמו בו והוציאו ממנו גט בכפיה. באיזה חוצפה אתם מתערבים ומרשים לעצמכם להרוס חיים של זוג גרוש, שעשר שנים לא ביחד, ואסור להם לחיות ביחד והיא לא רוצה אותו והאמא שלה מבטיחה להפריד כל הזמן, המדינה מתעללת בו מפני שיש קנאים שרוצים להרוס את חייו. מצאו להם תירוץ לסגור, ומצד שני אמרו שיש אינטרס להפיל אותו, לא שופכים דם ברבים. בפרט לא בשקרים.
3
חבריו של הרב המפריד, עושים הכל כדי למרר את חייו אם בגופם וממונם שלטו קל וחומר בנשיהם וילדיהם, שנים רבות יום יום הם לא יודעים כלום חוץ מלהסית והורסים חיים של הזולת בשקריהם כדי שיקבלו את מרותם. חוץ מכבוד תורתם, הם חוטאים ומחטיאים או מוציאי שם רע בשקריהם הכל כשר למען ההשתלטות.
| 14-05-2017 20:56
העלילו עליו כל מה שהם עשו לו, העו״ד דאגה להדריך אותה בבי״הד לעשות מעשה בהמה והחטיאה את העו״ד שעמד לצידה כל התהליך, ואמרה לה לפני הדיון לומר לו שלא ידאג כי הוא בורח, והאירגון תיכננו להוציאו ואחר כך הם ממציאים שהוא ברח, כרגיל הם והשקרים שלהם. הוא שואל אותה ואמרה שהיא לא רוצה ושנתיים אחרי שהוציאה גט בכפיה, ודעת תורה פסקו שאסורה לו, אומרת שהם רק רוצים להפריע לו להתחתן. איפה הם היו לפני שלוש שנים שכל העולם נלחמו בו והוציאו ממנו גט בכפיה. באיזה חוצפה אתם מתערבים ומרשים לעצמכם להרוס חיים של זוג גרוש, שעשר שנים לא ביחד, ואסור להם לחיות ביחד והיא לא רוצה אותו והאמא שלה מבטיחה להפריד כל הזמן, יש קנאים שרוצים להרוס את חייו. מצאו להם תירוץ לסגור, ומצד שני אמרו שיש אינטרס להפיל אותו, לא שופכים דם ברבים. בפרט לא בשקרים.
4
למי הוא התכוון?
מוטי | 14-05-2017 21:38
5
צודק באלף אחוזים
אבי | 15-05-2017 13:10
איפה הוא היה כשכל המתרימים החרדים זו תעשיית רמאות? ראו יתד נאמן או הפמפלטים ללב בעומר. אוסף של רמאים מכנים עצמם מקובלים וממציאים חגות וכל מיני זמן מסוגל ושאר קשקושים. זו עבודת העגל- פשוטה כמשמעה. מה זה לג בעומר? עבודת האש, פולחן אלילי . אז מה בדיוק ולמה כעת יוצא נגד העבודה הזרה הזו? בושה ליהדות.
בוודאי
אח | 16-05-2017 17:15
אם הייתה מגיע לשיעורים שלו הייתה יודע שהוא דיבר גם על זה והוא יצא במילים חריפות נגד הרבה נתרימים וחי רוטל וכו
6
מה יותר טמא מאלהי ישראל שהוא בהמה צמאת דם
אאא | 16-04-2018 6:13
מה יותר טמא מאלהי ישראל שהוא בהמה צמאת דם שעם ישראל הוא מזון הדמים שלו