שלא יונף הדגל הטמא של גרמניה בירושלים - סרוגים

שלא יונף הדגל הטמא של גרמניה בירושלים

שיעלה לו נשיא גרמניה לקבר של ערפאת, ממשיכו של היטלר, מצא מין את מינו. אבל שלא ידרוך בישראל, ושלא יונף הדגל הטמא של גרמניה בירושלים. קצת כבוד לאומי לא יזיק לממשלת ההתרפסות הזאת

שלא יונף הדגל הטמא של גרמניה בירושלים
  נשיא גרמניה נפגש עם אבו מאזן (צילום: פלאש90)

בביקורו האחרון באזור, אחר שהביע "ביקורת" על מדיניות ישראל (אנחנו לא מספיק "הומניים" עבורם) ומחויבות לתמיכה בהקמתה של מדינה פלשתינאית, לא הסתפק בכך נשיא גרמניה, והוא אף עלה לקברו של רב-המרצחים הגדול ביותר שקם לעם ישראל מאז הצורר הנאצי, הלא הוא יאסר ערפאת.

שלא תהיה טעות, האירופאים לא אוהבים את הערבים. יש להם אינטרסים, או כפי שאמר ראש ממשלת קנדה בכנסת – "האנטישמיות המודרנית לא מצהירה על הרצון להשמיד את ישראל והיהודים, זה הרי לא פוליטקלי קורקט… האנטישמיות המודרנית מסייעת ומחזקת את הערבים מתוך תקוה שהם יעשו עבורם את העבודה".

העליה לקבר של הרוצח האכזר ערפאת אינה דבר של מה בכך! מאז כינון היחסים האומללים בין ישראל לגרמניה, אשר עיקרם בנוי על הנוסחה כסף תמורת דם, דאגו הגרמנים למלא את חלקם בהסכם המביש בעיקר באמצעות מס שפתיים נדוש אודות "היחסים המיוחדים" בין המדינות וה"מחויבות העמוקה" של גרמניה לבטחון ישראל. כך יכלו בני אותו עם ארור לרחוץ את ידיהם המגואלות בדמם של ששת המליונים תמורת מחיר נמוך יחסית, וישראל דאגה תמיד לטפח את אותם יחסים של זנות, בהם כבודה העצמי המינימלי ביותר נמכר בעבור דויטשמרקים, אשר במשך הזמן הפכו ליורו.

שטיינמאייר מניח זר על קברו של ערפאת (פלאש90)

העיקר שגרמניה משלמת

היה זה בן-גוריון הפרקטי, המעשי, הריאלי, אשר "הבין" כי כסף חשוב מכבוד לאומי, אולם בגין, אשר בזמנו כמעט והנהיג מלחמת אחים בשל אותו הסכם מביש, כאשר נכנס לתפקיד ראש הממשלה הוכיח שגם בנושא זה אצל חברי הליכוד הכל דיבורים והצהרות פומפוזיות – ואימץ את מדיניות ההתרפסות בלא להניד עפעף. כאשר נפלה חומת ברלין ואוחדו שתי הגרמניות, ישראל הרשמית אף ברכה על המהלך. גרמניה השלמה לא היוותה בעיה עבור ההנהגה הישראלית, ובלבד שתמשיך להיות גרמניה המשלמת…

זהו אולי הסיפור העצוב ביותר בתולדות מכירת הכבוד הלאומי של מדינת ישראל. אולם זה מסמל הרבה מעבר לכינונם של יחסים דיפלומטיים בין שתי המדינות. הסכם קמפ-דייויד, הסכם אוסלו, ההתנתקות – כל אותם אירועים מבישים בהם מכרה ישראל את ערכיה כדי לנסות להתקבל ל"משפחת העמים" – השורש של כל אותם פשעים היה ההסכם עם גרמניה.

קצת כבוד לאומי לא יזיק לממשלת ההתרפסות הזאת

כעת בא נשיא גרמניה ומלמד אותנו, וכבר קדם לו שר החוץ הגרמני שונא ישראל, עד כמה המהלך לא רק שהוא בזוי מצד עצמו, אלא הוא אף אינו משתלם! 'רגשות האשם' של הגרמנים כבר העלו חלודה, והאינטרסים שלהם במדינות ערב גוברים על מחויבותם ל'זכרם של ששת המליונים'. הם כבר לא מתביישים להפגין את שנאת ישראל המפעפעת בלבם בגלוי, וזה נעשה לא רק על-ידי דיבורים. גרמניה מסייעת בכסף רב לארגוני שמאל קיצוני ולערבים החותרים להרס מדינת היהודים. שבעים שנה אחרי אושוויץ, הם מרגישים כבר משוחררים מאותו העול.

הגיע הזמן, שאף אנו נשתחרר מעול השעבוד ל'יחסים המיוחדים' עם גרמניה ועם אומות נוספות של שונאי ישראל. האיחוד האירופי מהווה כיום במה לאנטישמיות גלויה, ולישראל אין מה לחפש ברקימת קשרים עם אותן מדינות, קשרים אשר רק יביאו לעוד לחץ על ישראל לביצוע נסיגות מטורפות. שיעלה לו נשיא גרמניה לקבר של ערפאת, ממשיכו של היטלר, מצא מין את מינו. אבל שלא ידרוך בישראל, ושלא יונף הדגל הטמא של גרמניה בירושלים. קצת כבוד לאומי לא יזיק לממשלת ההתרפסות הזאת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 3 דיונים מיין לפי
1
את הכסף שלהם ידעתם לקחת - צבועים !
יהודי | 14-05-2017 12:10
2
צודק ב100%. הקב"ה קובע את הזמן
| 14-05-2017 14:44
שצריך להשתחרר מעבדות . טוב מאוד ששילמו בכסף אבל אין לדאוג .הקב"ה דואג גם לכבוד של ישראל וזה יום השחרור מגרמניה.
3
חזק וברוך
| 14-05-2017 16:47
מילים כדורבנות ,תמונות מבחילות בושה אני פשוט לא מאמין למראי עיניי