סגירת רשות השידור: נתניהו שמע על כך בתקשורת - סרוגים

סגירת רשות השידור: נתניהו שמע על כך בתקשורת

פארסת סגירת רשות השידור. לשכת ראש הממשלה פרסמה כי ההודעה החפוזה של כונס הנכסים הרשמי על הורדת התכנית מהיום להיום: "הייתה לא מכבדת ולא מכובדת". נתניהו לא ידע

author-image
סגירת רשות השידור: נתניהו שמע על כך בתקשורת
  (צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש90)

פארסת סגירת רשות השידור. לשכת ראש הממשלה מגיבה היום בפעם הראשונה על ההודעה החפוזה על ירידתה של 'מבט' מלוח השידורים וסגירת רשות השידור וקול ישראלץ

"ההחלטה לסגור את רשות השידור באופן שבו נעשתה הייתה לא מכבדת ולא מכובדת."נמסר בהודעה. למרבה התימהון נמסר עוד: "ראש הממשלה שמע על כך בתקשורת. הדבר נעשה לא על דעתו ולא בידיעתו מה גם שאינו מוסמך גם לקבל החלטה מסוג זה."

בלשכת נתניהו הזכירו כי "ראש הממשלה היה זה שנלחם על כך שחברת החדשות של הערוץ תמשיך לשדר ושכמה שיותר עובדים ייקלטו בגוף התקשורת החדש."

בשירת התקווה ובדמעות

אתמול אחרי 49 שנה שודרה הערב בפעם האחרונה מהדורת מבט בערוץ הראשון. וזאת לאחר הודעה קצרה של כונס הנכסים הרשמי, דוד האן, הודיע היום (ד') בישיבת הועדה המשותפת לחקיקת חוג התאגיד, על הפסקת שידורי הערוץ הראשון ותחנות הרדיו של קול ישראל. צפו בגאולה אבן מקריאה את ההודעה ופורצת בבכי.

"מכיוון שהפור למיטב הבנתנו נפל במובן הזה שב-15 בחודש תאגיד השידור הישראלי מתחיל לשדר. אם זה כך, במובן הזה ללא ספק הגיעה השעה לעזור לתאגיד להתחיל לשדר, לכן רשות השידור תעמיד לרשות העובדים מחר העובדים שמיועדים לעבור לתאגיד יכולים לעבור."

"המשמעויות בעובדי טלוויזיה 200 איש, מתוכם אני מבקש להחריג 20 איש בלבד על מנת לאפשר בסוף השבוע הזה שידור ראוי של האירוויזיון. לגבי הרדיו מדברים על 160 איש שיעברו, שידורים בערבית 87 איש. ממחר העובדים עומדים לרשות התאגיד. המשמעות שברדיו תושמע מוזיקה ובטלוויזיה תשודר היום מהדורת מבט לחדשות האחרונה."

בסיום המהדורה הגיעו עובדי הערוץ הראשון ונכנסו לאולפן, ולאחר מילות פרידה קצרות של המגישה, מיכל רבינוביץ' החלו העובדים לשיר את התקווה, חלקם פרצו בבכי. לאחר השיר עוד הספיק יעקב אחימאיר להגיד "עוד לא אבדה תקוותנו"

צפו בשידור האחרון של מהדורת מבט

צפו בשידור האחרון של מהדורת מבט

עובדי רשות השידור ההמומים שמעו את הידיעה על הפסקת השידורים מהתקשורת. והגיבו בכאב, וחלקם בזעם. יש לציין כי סגירת רשות השידור נדחתה כבר יותר משנה, וכי רובם המוחלט ייקלט בתאגיד השידור הציבורי.
מכל מקום מדובר בסיומה של תקופה בתקשורת הישראלית.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
צדק
מ.ש | 10-05-2017 14:37
יום חשוב היום לכו הביתה ופינו את המקום לאנשי תקשורת אמיתיים. האכלתם אותנו את השקרים השמאל שלכם במשך 49 שנים. הצדק נצח