מרזל: מקרון לא עדיף בהרבה על לה-פן - סרוגים

מרזל: מקרון לא עדיף בהרבה על לה-פן

ליהודים מצרפת ששאלו אותי במי לבחור, השבתי כי זו נבלה וזו טריפה, אל תבחרו באף אחד מהמעומדים, תבחרו בעתיד עבור משפחתכם, תבחרו בחיים, תבחרו בארץ-ישראל!

מרזל: מקרון לא עדיף בהרבה על לה-פן
  לא עדיף על לה-פן. מקרון (יונתן זינדל/פלאש90)

הבחירות בצרפת.

כשראיתי את ההתקפות על מרין לה-פן מכיוון השמאל והחוגים הליברליים בישראל, כמו גם מקרב הממסד בצרפת, מתעוררת בי המחשבה כיצד אלו שיכולים לראות באבו-מאזן, ברגותי ואחמד טיבי פרטנרים לשלום יכולים לומר על מישהי, אשר יחסית אליהם היא חסידת אומות העולם – שהיא אנטישמית ושיש להלחם בה!

אדגיש כבר בשלב זה, כי מרין לה-פן אינה אוהבת אותנו ובהחלט אפשר לומר עליה שהיא אנטישמית, אבל היא איננה גרוע מכל מתחריה שונאי ישראל בצרפת. זוהי שנאה שמקורה באנטישמיות. לעומתה, מקרון, שזכה לתמיכת הממסד היהודי והליברלים הישראלים, הוא גם שונא ישראל, אלא שבניגוד ללה-פן הוא גם יתמוך בגרועים שבאויבנו בעוד לה-פן נמצאת מסיבות שלה בעימות מול המוסלמים ולכן אפילו נגד ישראל יהיה קשה לה לחבור אליהם.

לה-פן צודקת

ביחס לויכוח הפנים-צרפתי, אין ספק כי לה-פן צודקת, שכן מדובר בבחירה בין הדרך שלה לבין חיסולה של צרפת מבפנים. הפטריוטיות הצרפתית מחייבת את מי שעתידה של צרפת חשוב לה (ואני לא אחד מהמודאגים) לנקוט בצעדי חירום מידיים, להילחם במסתננים הכובשים באופן דמוגרפי את צרפת מבפנים, לגרש את כל הגורמים המסכנים את צרפת, להלחם בהסתה ובאיסלם הקיצוני, להפסיק לפנק את האויב המסתנן במתנות חינם ובהפקרות ביטחונית ולאומית.

את המאמר הזה טרחתי לכתוב לא כי כואב לי על צרפת, איתה יש לנו חשבון דמים ארוך. המאמר הזה הוא המשל, ומדינת ישראל היא הנמשל. במידה ואנחנו לא נטפל באויב מבית, מצבנו יהיה דומה.

וליהודים מצרפת ששאלו אותי במי לבחור, השבתי כי זו נבלה וזו טריפה, אל תבחרו באף אחד מהמעומדים, תבחרו בעתיד עבור משפחתכם, תבחרו בחיים, תבחרו בארץ-ישראל! ככל שתקדימו לעלות לישראל, כך ייטב לכם ולמשפחותיכם.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו