פייסבוק רוצה אקשן: פיצ'ר חדש יציג לכם 'פוסטים בוערים'

פייסבוק רוצה אקשן: פיצ'ר חדש יציג לכם 'פוסטים בוערים'

אם עד היום השתדלתם לבחור בקפידה את האנשים שאתם רוצים לראות על הפיד האישי שלכם, פיצ'ר חדש שבוחנת פייסבוק ינסה לשבור לכם את השגרה על ידי שילוב פוסטים מעוררי דיון מהארץ ומהעולם

author-image
פיצ'ר חדש בפייסבוק יעודד להמשיך 'סערת רשת'
  (צילום:שטארסטוק)

זאת לא הפעם הראשונה בה פייסבוק מנסה לעורר דיון וליצור קשרים חדשים בין משתמשיה, אך נראה כי הפעם היא רצינית בכוונות שלה. לאחרונה היא בוחנת לאחרונה פיצ'ר חדש, המוצג כעט רק לחלק מהמשתמשים באפליקציה הרשמית של אפל.

אם עד היום השתדלנו לבחור בקפידה את האנשים שאנחנו רוצים לראות על הפיד האישי שלנו, הפיצ'ר החדש ינסה לשבור את השגרה על ידי שילוב פוסטים מעוררי דיון מהארץ ומהעולם. הפוסטים יוצגו ב"שיחות אחרונות" (Latest Conversations) ובדומה לטוויטר יציגו פוסטים ללא קשר אישי למשתמש או לחברים משותפים, אלא רק פוסטים שעוררו עניין נרחב בתחומי העניין האישיים של המשתמש.

בפייסבוק מעדכנים כי המדור שנבחן יציג את הפוסטים הפומביים האחרונים לגבי נושאים בוערים, אך לא ידוע כרגע מתי יתר המשתמשים יראו אותו אצלם. מעבר לחיבורים החדשים בין המשתמשים, הפיצ'ר החדש נועד מין הסתם כדי להמשיך ולחזק דיונים וסערות רשת כך שאין סיכוי שמישהו יפסיד איזה טרנד רשת חדש או פוסט וראלי במיוחד.

יחד עם זאת הפיצ'ר החדש יציג ציר מדידה שיבחן בזמן אמת את כמות האנשים המתעניינים בנושא מסוים. בינתיים אומנם מדובר בניסוי בלבד, אך ללא ספק אנו צופים ליגה חדשה של ויראליות ברשת שיבחן בכל רגע נתון.

 

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו