יש לכם אייפון?כנראה שגם אתם לא ידעתם שזה קיים במחשבון

יש לכם אייפון?כנראה שגם אתם לא ידעתם שזה קיים במחשבון

גולש בשם ג'אז ג'ונסון שיתף בחשבון הטוויטר שלו אופציה שהייתה קיימת במשך שנים במחשבון של האייפון, אך ככל הנראה מההתלהבות העצומה ברשת לא היתה ידועה קודם • צפו בגילוי המסעיר

author-image
צפו: שיתף גילוי במחשבון של האייפון וסחף את הרשת
  הגילוי שהסעיר את משתמשי האייפון (צילום:שטארסטוק)

בעלי אנדרואיד לא יבינו, אך מיליוני משתמשי אייפון בעולם נדהמו לגלות לאחרונה פיצ'ר בסיסי, שהיה קיים במשך שנים באפליקציית המחשבון המובנית והם לא היו מודעים לקיימו עד לסרטון שנחשף בטוויטר.

ג'אז ג'ונסון בן 19, גילה שאפשר למחוק את הספרה האחרונה שהקלדתם במחשבון של האייפון (וגם את זו שלפניה) על ידי החלקת האצבע על האזור המציג את המספרים ומיהר לעשות סרטון ולשתף אותו בחשבון הטוויטר של אתר שיתוף התכנים Reddit.

עד לאותו גילו משתמשי אייפון רבים, אפסו את החישוב בכל פעם מחדש והתחילו מהתחלה מהסיבה שלא קיים מקש נראה לעין במחשבון המאפשר לחזור אחורה כמו ברוב המחשבונים הקיימים.

הסרטון זכה לאלפי שיתופים ותגובות נלהבות במיוחד מהגילוי החדש.  "אני הולך לחשב במחשבון באייפון כמה זמן בזבזתי על המחשבון באייפון" כתב אחד הגולשים. ג'ונסון סיפר לאתר 'באזפיד' כי לו בעצמו לא היה מושג קודם שהפונקציה הזו קיימת במחשבון ואת הגילוי המרעיש חשף לגמרי במקרה. מתברר כי הגילוי היה קיים עוד מגרסת iOS 4, אבל איך אומרים: תמיד עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
באמת אפשר להשתגע עם מחשבון כזה.
| 09-05-2017 1:17
בטח אמרו .אייפון לא מסוגל להביא לנו מחשבון נורמלי?