אלפים בחנוכת המעיין על שם 3 הנערים החטופים - סרוגים

אלפים בחנוכת המעיין על שם 3 הנערים החטופים

חוגגים עצמאות: מעל 15,000 איש הגיעו לחגוג בחטמ"ר שומרון. מאות בחנוכת המעיין החדש על שם שלושת החטופים ברחלים שבשומרון. דגן: "שמחים שמגיעים מכל רחבי הארץ לשומרון"

author-image
אלפים בחנוכת המעיין על שם 3 הנערים החטופים

מעל 15,000 בני אדם פקדו את אתר חגיגות יום העצמאות המרכזי של צה"ל והמועצה האזורית שומרון בחטמ"ר שומרון. החוגגים הכירו את הכלים הצהליים, טיפסו על קיר טיפוס בגובה 6 מטר, עלו על אומגה, קפצו בנגי, ונהנו ממסלול קרטינג, מופע מרכזי, ועוד ועוד

בתוך כך מאות בני אדם הגיעו היום לחנוכת מעיין אייל שהוקם ברחלים לזכר שלושת החטופים אייל יפרח נפתלי פרנקל וגלעד שאהר.
מי שיזם את הקמת המעיין הוא דודו של אייל יפרח ישי יפרח המתגורר ברחלים שאמר: "הוא היה אחיין אהוב. הרגשתי שאני חייב לעשות משהו כדי להנציח את זכרו ואת זכר שני הנערים שהיו איתו וקיפחו את חייהם. בהקמת המעיין סייעו: המועצה האזורית שומרון, הישוב רחלים, אמנה, חברת עייש וחברת הר כביר.

המעיין הוא מעיין מלאכותי הצופה אל עבר הרי השומרון הירוקים בנוי בצורת אייל, וסביבו ציליה מדשאה ושולחנות פיקניק לטובת המטיילים. ויהווה אתר תיירות מרהיב נוסף בשומרון.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון התרגש מכמות המטיילים שהגיעה ואמר: "יום העצמאות בו אנחנו חוגגים את תחייתו של העם היהודי בארצו אין מתאים ממנו להקמת יתד נוספת בשומרון – חבל הארץ שהוא ערש ההיסטוריה של העם היהודי ואין מרגש ממנו לראות אלפי בני אדם נוהרים אל השומרון מכל רחבי הארץ ונהנים מכל הטוב שיש לשומרון להציע".

מציג את IMG-20170502-WA0063.jpg

 

איריס יפרח אמו של אייל יפרח הי"ד נשאה דברים בטקס חנוכת המעיין ואמרה: "הבוקר מוקדם ניסיתי לאסוף את עצמי מיום הזכרון מהגעגוע מהכאב האינסופי, שלעיתים מאיים להטביע אבל כשהגענו הנה לישוב הבוקר ובכניסה לישוב ראיתי את המילים מעיין אייל הלב שלי התכסה בנחמה. ירדתי למקום היפה והקסום הזה ואני רואה את כל הילדים ואני כל כך מתרגשת אני פשוט רואה את אייל. רץ בין הדוכנים, קופץ למים, אייל חי ונושם וצועד במקום היפה הזה. ועל זה אני רוצה לומר לכם תודה. שאתם עוזרים לנו לבחור בחיים כי בלעדיכם אני לא יודעת אם היינו מצליחים להמשיך בשמחה בעוז להמשיך את הדרך של אייל. יש לנו עוד תפקיד לעשות בעולם הזה. אנחנו כאן נמשיך בעוז ובעזרת ה ננצח".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
מיקום
| 06-05-2017 23:50
היכן נמצא המעיין?