יום העצמאות ברשת סולתם – מה שבאמת צריך למנגל מושלם - סרוגים
צרכנות, שווה לדעת , תוכן שיווקי

יום העצמאות ברשת סולתם – מה שבאמת צריך למנגל מושלם

רשת 'סולתם', המובילה בתחום כלי הבית והמטבח בישראל, מציעה מגוון מוצרים וכלי עזר לבישול מוצלח ואיכותי אשר יגוון את מסורת המנגל השנתית ויהפוך אותה לחוויה קלה להכנה

author-image
יום העצמאות ברשת סולתם –  מה שבאמת צריך למנגל מושלם
  צילום: שאטרסטוק

רשת סולתם רדד מציגה מגוון מוצרים לחוויה בשרית אותנטית

יום העצמאות, ידוע כיום חג, בו עם ישראל יוצא לפארקים רחבי הידיים ומנפנף במרץ מעל מנגל רותח, על כן, רשת 'סולתם' יוצאת במבצעים מיוחדים על מגוון מוצרים איכותיים, אשר יאפשרו ל"מנפנפים" להכין בשר וירקות בבית במגוון וריאציות נוחות וקלות לניקוי, בלי להתלכלך מפחמים ועשן ולהביא אותם לפיקניק המשפחתי.

מיטל רובין, מנהלת שיווק ברשת סולתם: "אנו ממשיכים להפתיע את הציבור הישראלי גם לאחר 65 שנה של פעילות. בחג העצמאות הזה, אנו מקלים על ה"מנפנפים" ומציעים להם כלי בישול ועזר הנותנים פתרונות גם למי שנותר בבית ורוצה לקבל את תחושת "המנגל והנפנוף", והכל בהנחות מצוינות, אשר יעזרו להם בהכנת המנגל המסורתי והביתי ויספקו להם תוצאות טעימות באיכות בלתי מתפשרת."

בין המוצרים המוצעים:

מחבת גריל, 28 ס"מ מסדרת Lava Stone, עם ציפוי Non Stick איכותי, דמוי שיש גרניט, תוצרת Greblon, בטכנולוגיה גרמנית. הציפוי מונע את הידבקות המזון למחבת, ללא Pfoa, קדמיום או עופרת. המחבת מיועדת לשימוש מופחת בשמן ומתאימה לכל סוגי הכיריים. למחבת ידיות ארגונומיות Soft touch, מבודדות חום, לנוחות בשימוש ובהעברה. המוצר הינו במבצע 50% הנחה.

מחבת גריל, 28 ס"מ מסדרת Kingstone, בעלת ציפוי Food Safe Non-Stick אשר מונע הדבקות מזון לדפנות הסיר, ללא Pfoa, קדמיום או עופרת ומסייע לשמירה על הבריאות. הידית ארגונומית בגימור Soft-Touch מבודדת חום ובכך נוחה בשימוש ובהעברה. למחבת מגן להבה בין הידיות לגוף כלי הבישול, אשר מונע את התחממות הידית ומוסיף לבטיחות. המוצר הינו במבצע 30% הנחה.

פלנצ'ה גריל מלבנית 49X27 ס"מ, בעלת ציפוי Non-Stick דמוי שיש איכותי, המונע הידבקות של מזון למשטח. משטח הפלנצ'ה עשוי מפסי צלייה לצריבה מושלמת של בשר, דג או ירקות. לפלנצ'ה פיזור חום אחיד ועל כן הינה חסכונית באנרגיה, ניתנת לבישול בתנור, ידיות הסיליקון נשלפות, מתאימה לכל סוגי הכיריים, כולל אינדוקציה. הפלנצ'ה קלה לניקוי באופן ידני וניתנת לניקוי גם במדיח הכלים. המוצר במחיר מבצע: 129 ₪.

 

מחבת גריל עם מכסה ומלקחיים מנירוסטה איכותית, מסדרת kingstone. המחבת מרובעת בגודל 28*28, עם מכסה המותאם לה, מונע את התזת השמן ולמעשה מאפשר פעולת אידוי, המחבת בעלת מראה עכשווי ונוחה לשימוש. המלקחיים משולבות בסיליקון בקצה המקנה הרמה נוחה יותר של המאכל ללא פגיעה בשלמותו. המלקחיים עשויות בחלק החיצוני שלהן מסיליקון אשר מקל על אחיזתן, ללא חשש מכוויות. המחבת והמלקחיים הינם סט במבצע: 149 ₪

סדרת הסכינים Luxury Knife, סדרה מקצועית אשר מיוצרת מ-High Carbon German Steel, פלדת אל חלד גרמנית איכותית, בעלת אחוז גבוה של כרום ופחמן המעניקים חוזק, יציבות, גמישות ועמידות בשימוש ממושך. תהליכי הייצור המתקדמים ובקרת האיכות חסרת הפשרות תורמים גם הם להשגת התוצאה של סדרת סכינים מהטובים שיש ולמראה העכשווי.

הסכינים בטוחות לשימוש שכן ישנו הפרש המרחיק בין האצבעות ללהב והפרש נוסף בין גובה הלהב לידית, אשר מרחיק אותן משטח החיתוך. לסכין ידית ארגונומית המיוצרת מחומר פולימרי חזק ועמיד שנועד למנוע החלקה, מותאמת למבנה כף היד לנוחות מושלמת ואחיזה בטיחותית. בנוסף, לידית ישנה תוספת משקולת פנימית בקצה המשופע של הידית אשר תורמת לאחיזה מאוזנת ותוצאות שימוש מדויקות יותר. מגוון רחב של סכינים החל מ-20 ₪

—————————————————————————————

רשת סולתם מתמחה בייצור ושיווק כלי מטבח, ומעטרת את בתי ישראל למעלה מ- 65 שנה: בכלי מטבח ובכלי שולחן והגשה, תוך הקפדה על שימוש בחומרים האיכותיים ביותר. סולתם רדד מובילה בתחום החדשנות עם יצירתיות ונועזות עיצובית, מתוך הבנת השינויים במטבח, בתרבות הבישול ובהרגלי האכילה. כמותג מוביל בעל שם עולמי, רשת סולתם רדד מתחדשת ומרחיבה את מגוון מוצריה תוך הקפדה על עיצוב נקי ואלגנטי ואיכות בלתי מתפשרת.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
תגובה אחת מיין לפי
1
להשיג גם אצל שמחי ובניו כלי בית
אבי | 05-05-2017 19:29
בתל אביב