יום טוב סמיה: "הרב עובדיה יוסף הציע לי להיות מנהיג ש"ס"

יום טוב סמיה: "הרב עובדיה יוסף הציע לי להיות מנהיג ש"ס"

אלוף במילואים יום טוב סמיה, טען אתמול כי הרב עובדיה יוסף זצ"ל ניסה לשכנע אותו "להיות מנהיגה של מפלגת ש"ס": "הוא אמר לי עשית מה שכל הרבנים של ש"ס לא עשו"

"הרב עובדיה יוסף הציע לי להיות מנהיג ש"ס"
  (צילום: סער יעקב/אוסף התצלומים הלאומי)

אלוף במילואים יום טוב סמיה, טען אתמול (שבת) כי הרב עובדיה יוסף זצ"ל ניסה לשכנע אותו "להיות מנהיגה של מפלגת ש"ס".

באירוע 'שבתרבות' בבאר שבע אמר סמיה כי "גורמים רבים חיזרו אחרי מהרגע שהשתחררתי מהצבא, אין לי מספיק אצבעות בשביל למנות את כולם".

במהלך דבריו סיפר סמיה על שיחתו עם הרב עובדיה יוסף: "הוא ישב אתי שעה וחצי ואמרתי לו: 'כבוד הרב, את הכיפה שמו לי בכניסה למשרדך למרות שאני שומר מסורת. אז הוא נתן את הסטירות האלה שהוא אוהב לתת". סמיה סיפר כי הרב עובדיה אמר לו: "אתה בנית בית כנסת, נכון? יש בו 600 מתפללים? כל הרבנים של ש"ס לא מסוגלים לעשות את מה שעשית".

לגבי כניסה לחיים הפוליטיים אמר סמיה: "ישבו איתי אנשים מכל קצוות הקשת הפוליטית, ודחיתי אותם עד שהרגשתי שאני בשל ומוכן להקריב, כי זו הקרבה לא פשוטה להיכנס לפוליטיקה".

כזכור, סמיה החליט בסוף להצטרף למפלגת העבודה ואף שקל להתמודד על תפקיד יו"ר המפלגהאך ביום חמישי האחרון, סמוך לסגירת הרשימה הוא הודיע שאינו מתמודד: "ההתפקדות למפלגת העבודה זה לא חתונה קתולית. לנגד עיני יש רק דבר אחד מאוד ברור – עתידה של מדינת ישראל".

סמיה ניצל את ההזדמנות כדי לתקוף את נתניהו ואמר: "לא תומך בו, משום שהוא שבוי כבר כמה ממשלות בקונספט של הימין הקיצוני ההזוי והמשיחי".

"נתניהו הוא איש לא אמין, לא הייתי הולך אתו בחושך עשר שניות בכל מצב. הוא סיים את זמנו וחייב להבין שלכבודו ולטובת מדינת ישראל הוא פשוט צריך ללכת הביתה. די זה נגמר".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
8 תגובות - 7 דיונים מיין לפי
1
סביון
אריק | 30-04-2017 10:08
עוד אדיוט שחי על פנסית עשירים שנגזלת ממשלי המיסים , שחושב שהוא יכול לשנות את עם ישראל שיודע ברבה יותר טוב ממנו מה טוב לו. עוד אדיוט שלא היה עם נתניהו 10 דקות בחייו וכבר מכפיש אותו . עוד אדיוט שלא מבין שמפלגת העבודה והאידאולוגיה שלה עברו מהעולם . עוד אדיוט שרוצה משכורת ושררה . מרוויח 40 אלף פנסיה והולך למפלגת העבודה . אדיוט הציבור לא מטומטום
2
פחחח....
תומר | 30-04-2017 12:05
כן, וגם הציעו לו להיות מזכ"ל האו"ם, נשיא ארה"ב והאפיפיור. מכל האלופים שפרשו מצה"ל קשה למצוא מישהו מלא מעצמו יותר מאדון סמיה.
3
טובת עם ישראל
יהודה | 30-04-2017 12:14
בוודאי לא חשוב באיזה מפלגה, מפלגת העבודה או הליכוד או יש עתיד או מרץ או הבית היהודי או או או או או העיקר שיהיה כסא
4
עוד אחד
ראובן | 30-04-2017 12:41
לא שכחנו שהיה אלוף הפיקוד בתקופת הסכמיי אסלה
הוא אוהב...
אורח | 23-08-2022 0:48
הוא אוהב ערבים ואת האוכל שלהם. החצוף עלוב הזה????
5
עוד נאד נפוח עם דרגות (במיל) ופנסיה שערוריתית
לא-טוב במיה | 23-10-2017 9:02
מה יש להם לכל האלופים בדימוס, שחושבים שגם באזרחות הם יותר חכמים מכולם ורק אצלם קיים השכל? מה דוחף אותו לחנך את כולנו ? כל פעם שהוא פותח את הפה ברדיו, אני מיד מעביר תחנה, כדי שלא יבוא לי הרפלקס להקיא . . . . . . .
6
ממישפחתו. של חלפון...
מאיר | 23-08-2022 1:29
ממישפחתו. של חלפון הליץ
7
אנשים כמוך בעלי...
עודד אהרונוביץ' | 24-08-2022 18:14
אנשים כמוך בעלי דעה אישית שהיא רק שנאה זה מי אתה כאדם , תסתכל אחורה תבדוק אם ? יש אחריך מישהו שתומך או מעריץ אותך , היית כישלון כמפקד ונשארת כלומניק , באזרחות . של נעליך מרגליך כשאתה מזכיר את בנימין נתניהו , מה שנתניהו עשה עבור המדינה , אתה לא עשית בכל תקופת שירותך בצבא ......