המועמד הסרוג לתפקיד מפקד גלי צה"ל - סרוגים

המועמד הסרוג לתפקיד מפקד גלי צה"ל

לאחר הארכת כהונתו של מפקד גל"צ, ירון דקל, בחצי שנה, השבוע יצא לדרך המירוץ לתפקיד כאשר הוועדה לאיתור מועמדים כבר ערכה את פגישתה הראשונה. בין המועמדים: מנחם הורוביץ

author-image
המועמד הסרוג לתפקיד מפקד גלי צה"ל
  (צילום: קובי גדעון/לע"ם)

לאחר הארכת כהונתו של מפקד גל"צ, ירון דקל, בחצי שנה, השבוע יצא לדרך המירוץ לתפקיד כאשר הוועדה לאיתור מועמדים כבר ערכה את פגישתה הראשונה.

על פי הדיווח באתר 'וואלה', אחד המועמדים שנעשו אליו פנייה הוא העיתונאי הסרוג מחדשות 2 מנחם הורוביץ, המגיש גם תכנית ברדיו האיזורי של יו"ש 'גלי ישראל'. מועמדת נוספת היא הדס להב מ'ידיעות אחרונות'.

על פי הדיווח, חברי הוועדה פנו לאחרונה להורוביץ והציעו לו להגיש את מועמדותו. הורוביץ טרם השיב להם ובוחן את ההצעה. הורוביץ נחשב למקורב לנתניהו, ובבחירות 2015 אף פורסם כי רה"מ מעוניין לקדם את מועמדותו כך שייבחר לרשימת הליכוד. בנוסף לכך, הורוביץ עבד בעבר במשך תקופה ארוכה בתחנה, ככתב גל"צ בצפון. לאחר מכן הוא מילא במשך שנים את אותו תפקיד בחדשות 2, וכעת מגיש פינה קבועה בשם "שווה בדיקה" ב"תוכנית חיסכון". בנוסף, הוא כיום מגיש ברדיו תל אביב וברדיו גלי ישראל.

שמות נוספים שעלו הם: נורית דאבוש, לשעבר יו"ר הרשות השנייה, דליה בודינגר – ממקימי חדשות 2 וחדשות 10, נורית קנטי, עורכת 'מה בוער' וגלית אלטשטיין לשעבר מנהלת מחלקת החדשות בתחנה וכיום עורכת תוכניתו של רינו צרור.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו