'היה לי חבר': עמיר בניון, אופיר בן שטרית ודוד ד'אור למען האחים השכולים

'היה לי חבר': עמיר בניון, אופיר בן שטרית ודוד ד'אור למען האחים השכולים

לקראת יום הזיכרון לחללי צה"ל ופעולות האיבה, האמנים עמיר בניון, אופיר בן שטרית ודוד ד'אור בקליפ מיוחד ומרגש לשיר "היה לי חבר" שהוקלט במסגרת פרויקט מיוחד שיזם האח השכול אליסף פרץ, בו לראשונה האחים השכולים יספרו את הסיפור שלא סופר על אחיהם שנפלו בקרב • צפו עכשיו

מרגש: אמנים שרים את הסיפור של האחים השכולים
  דוד ד'אור(צילום מסך)

לקראת יום הזיכרון הקרוב, יתארחו 200 אחים שכולים בבתים שונים ברחבי הארץ ויספרו מנקודת מבטם האישית את הסיפור שלא סופר במסגרת הפרויקט "האחים שלנו" אותו יזם אליסף פרץ אחיהם של סגן אוריאל פרץ ז"ל, שנפל בקרב בלבנון ב־1998 ושל רס"ן אלירז פרץ ז"ל, שנפל בקרב ברצועת עזה בערב ליל הסדר 2010.

לשם הפרויקט המרגש התגייסו בהתנדבות האמנים עמיר בניון, אופיר בן שטרית ודוד ד'אור והקליטו ביצוע מיוחד ושונה לשיר "היה לי חבר", בדיוק כמו הסיפור של האחים השכולים.

"המיזם רוצה להביא בפעם הראשונה את סיפור החיים של הנופלים", סיפר פרץ ל'ידיעות אחרונות' "לא במותם ציוו לנו את החיים, אלא בחייהם. התמודדות של אחים היא שונה, כמו גם הסיפור שיש לנו לספר על אחינו. אנחנו רוצים להשמיע קול שעד היום לא נשמע, ושיש בכוחו להשפיע על האופן שבו החברה הישראלית זוכרת את נופליה".

הרעיון התחיל לקרום עור וגידים לפני מספר חודשים. השנה 200 אחים שכולים יתארחו ב200 בתים שונים כדי לפתוח את הלב ולהנציח את אחיהם האהובים. לראשונה יחשפו מול שלל אנשים את סיפורם האישי של התמודדות, חוויות, כיף משותף, אהבה וחברות בין אחים. למציאת מקום להתארח ולשמוע את סיפורם של האחים השכולים, היכנסו לעמוד הפייסבוק של "האחים שלנו"

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו