עובד במועצת גוש עציון נאשם בהטרדות מיניות בילדים - סרוגים

עובד במועצת גוש עציון נאשם בהטרדות מיניות בילדים

עובד במועצה האיזורית גוש עציון עצור מזה כשבועיים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על הטרדות מיניות שביצע בנערים בחודשים האחרונים

author-image
עובד במועצת גוש עציון נאשם בהטרדות מיניות בילדים
  (צילום: שאטרסטוק)

עובד במועצה האיזורית גוש עציון עצור מזה כשבועיים לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על הטרדות מיניות שביצע בנערים בחודשים האחרונים.

לפי כתב האישום, הנאשם, בן 47, הציע למספר נערים לבצע "בדיקות זרע" שעבורן ישלם להם וביצע באחד מהם מעשה מגונה.

עוד עוטלה מכתב האישום שעיקריו הובאו באתר 'וואלה', כי באוגוסט 2016, פנה הנאשם לנער בן 15 שהכיר משכונת מגוריהם, והציע לו לעבוד בניקיון חלונות בבית הכנסת שבו הוא עובד. הנער הגיע לבית הכנסת ארבע פעמים וביצע את עבודת הניקיון, ולאחר מכן הנאשם פנה אליו והציע לו לבצע "בדיקות זרע" שתמורתן יקבל 70 עד מאה שקלים.

הנער השיב כי הוא מתלבט, ולאחר מכן נענה להצעה וסוכם כי הדבר יבוצע לאחר סיום עבודות הניקיון. בסוף חודש אוגוסט, לאחר שהנער סיים את עבודתו, ביקש ממנו הנאשם להיכנס לשירותים של בית הכנסת ושם ביצע בו מעשה מגונה.

מאישום נוסף עולה כי בחודש מרץ עמדו שני נערים בני 14 מחוץ לבניין המועצה והמתנ"ס בגוש עציון. הנאשם פנה לנערים, שאחד מהם עישן סיגריה, והתעניין מהיכן יש ברשותם כסף לרכוש סיגריות. לאחר שהשיבו כי הם מרוויחים כסף בעבודות מזדמנות, הציע הנאשם לנערים לעבוד עמו בניקיון בית הכנסת.

בתחילת החודש התקשר הנאשם מטלפון המועצה לאחד הנערים, אך זה לא ענה לשיחה. כמה דקות לאחר מכן, הגיע הנער לתחנת המשטרה, ובתיאום עם החוקרים, התקשר לנאשם. בשיחה הביע הנער חשש ממתן הזרע, ועל כך השיב לו הנאשם: "מה יש לך לפחד מזה? אין מה לפחד, זה טבעי, לא עושים עם זה כלום. אני אשים את זה בפח אחרי זה. רק רוצים לראות שזה משובח או לא". כשהנער שאל אם הנאשם יהיה עמו בשירותים, הנאשם השיב כי הם יצטרכו להיות צמודים, מאחר שכך הסביר לו חברו מבנק הזרע.

מהמועצה האיזורית גוש עציון טרם נמסרה תגובה והיא תפורסם לכשתתקבל.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו