אשקלון: תומר גלאם נבחר למ"מ ראש העיר - סרוגים

אשקלון: תומר גלאם נבחר למ"מ ראש העיר

כך קבעה מועצת העיר הערב ברוב של 12 חברי מועצה. גלאם יכהן בתפקיד עד תום תקופת הקדנציה וישמש כממלא תפקיד ראש הרשות לכל דבר ועניין

author-image
אשקלון: תומר גלאם נבחר למ"מ ראש העיר
  ראש עיריית אשקלון. תומר גלאם (באדיבות המועצה)

מועצת העיר אשקלון בחרה הערב (ה') בתומר גלאם לתפקיד מ"מ ראש העיר, במקומו של איתמר שמעוני שהושעה על רקע כתב האישום שהוגש נגדו. גלאם שימש בקדנציה הקודמת כסגן ראש העיר והוא יכהן בתפקידו החדש עד תום תקופת הקדנציה או עד תום תקופת ההשעיה.

במהלך תקופה זו ישמש גלאם כממלא תפקיד ראש הרשות, לכל דבר ועניין ויהיו לו את כלל הסמכויות כשל ראש עיר.

בקרוב תתכנס מועצת העיר בשנית על מנת למנות מ"מ, סגנים ומשנים למ"מ ראש העיר. כמו כן, בישיבה זו ימונו ממונים לנושאים השונים, חברי וועדה חדשים ומורשי חתימה. גלאם הוא מקורב של משה כחלון, ובחירתו הוא סימן נוסף להתחזקות כולנו גם במישור המוניציפלי.

כחלון עצמו הגיב על המינוי: "תושבי אשקלון הרוויחו היום בגדול. ראש העיר הנבחר תומר גלאם הוא איש ציבור מסור, אחראי ומקצועי שישרת את תושבי אשקלון וידאג לטובתם ורווחתם נטו. אני עובד עם תומר כבר שנים, והעבודה המשותפת שלנו רק תלך ותגבר במסגרת התפקיד החדש לטובת התושבים. אני מברך את תושבי אשקלון ואת תומר ומאחל לו הצלחה רבה."

להמשיך ולעשות לטובת אשקלון

מ"מ ראש העיר, תומר גלאם: "אני מודה לחברי המועצה על הבחירה בי ועל המנדט שנתנו לי לשרת את תושבי העיר אשקלון. כרגע, יש לי רק דבר אחד בראש והוא להמשיך ולעשות כל שביכולתי לטובת כל אחת ואחד מתושבי העיר אשקלון, זה בהחלט מגיע להם".

מנכ"ל העירייה ומרכז ישיבות המועצה, חיים סופר: "אנו מאחלים הצלחה רבה למ"מ ראש העיר החדש, תומר גלאם, ומקווים שיחד נמשיך להצעיד את העיר אשקלון קדימה ולהוביל אותה למחוזות טובים למען תושבי העיר ולרווחתם".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו