אחרי יממה של חיפושים: תלמיד הישיבה אותר במדבר - סרוגים

אחרי יממה של חיפושים: תלמיד הישיבה אותר במדבר

ניידת משטרה שסרקה את כביש הגישה לבסיס נבי מוסא, איתרה את תלמיד הישיבה שהלך אתמול לאיבוד במדבר יהודה והקשר עמו נותק. הוא הובא לחפ"ק המיוחד שהוקם ליד כפר אדומים

author-image
אחרי יממה של חיפושים: תלמיד הישיבה אותר במדבר
  הנעדר שאותר, (צילום: מדברים תקשורת)

אחרי כמעט יממה של חיפושים אחר תלמיד הישיבה שנעדר אתמול (רביעי) במדבר יהודה, הבוקר הוא אותר כשהוא בריא ושלם.

כבר אתמול משעות הצהריים עשרות אנשי צוות מיחידת החילוץ מגילות החלו בחיפושים לאחר שהקשר עמו נותק ולאחר שארבעת חבריו הנוספים שטיילו איתו דיווחו על היעדרותו, והבוקר, כאמור, הוא אותר על ידי ניידת משטרה שסרקה את כביש הגישה לבסיס נבי מוסא, ויובא לחפ"ק המיוחד שהוקם ליד כפר אדומים.

חמשת תלמידי הישיבה, שתעו בדרכם, הזעיקו את כוחות החילוץ שהסתייעו במתנדבים ובשוטרים ממחוז ש"י. ארבעה מהמטיילים חולצו, אולם עם חבירת הכוחות אליהם התברר כי הקשר עם חברם אבד.

עם רדת החשכה הוקם החפ"ק מתוך כוונה לרכז את החיפושים באופן יעיל. מתנדבי יחידת החילוץ המשיכו בחיפושים גם במהלך הלילה. הצוותים סיירו בנחל הן רגלית והן רכובים, ובמקביל הפעילו רחפנים וציוד איתור נוסף. עיקר המאמץ רוכז בתא השטח שבו להערכת המחלצים היה הנעדר.

נועם אלדן, מפקד יחידת החילוץ מגילות של מחוז ש"י, אמר: "תוואי השטח שבו פועלים הכוחות מורכב מאוד ודורש היכרות טובה של המחלצים את השטח, אנחנו מקיימים אימונים רבים שגורמים לנו לפעול גם בלילה".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו