ממש בקרוב: ירידה של מאות שקלים במחירי הסלולר

ממש בקרוב: ירידה של מאות שקלים במחירי הסלולר

חושבים להתחדש בסמארטפון חדש? לכחלון יש בשורות טובות בשבילכם. אמש הודיע השר כי מס הקנייה החלים על הטלפונים הסלולריים צפויים להתבטל- מה שמבטיח ירידה של מאות שקלים במחיר

שוקלים לשדרג פלאפון? לכחלון יש בשורה בשבילכם
  ירידה של מאות שקלים. שר האוצר משה כחלון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

אם שקלתם לקנות פלאפון חדש או סתם מתחשק לכם להשתדרג, בקרוב תיהיה לכם סיבה טובה לעשות את זה. אמש (ג') הודיעה שר האוצר, משה כחלון על ביטול מס הקנייה החל על המכשירים הסלולריים.

עד כה שילמנו בנוסף למחיר הטלפון הסלולרי 15% מס קנייה ו-17% מע"מ. על פי ההחלטה החדשה של כחלון מס הקנייה יבוטל לגמרי – מה שיחסוך לנו בממוצע 400-700 ש"ח בקנייה. קחו לדוגמה את מכשיר LG G6 שיצא לאחרונה. העלות שלו כיום עומדת על כ-3,350 ש"ח ולאחר ההוזלה הוא צפוי לעלות כ-2,800 ש"ח – כלומר חיסכון של 550 ש"ח. כך גם על אייפון 7 שעולה כיום כ-3,750 ש"ח, לאחר ההוזלה הוא צפוי לעלות כ-3,150 ש"ח-חיסכון של 600 שקלים.

גם אייפון 7 צפוי לרדת במאות שקלים (צילום:שטארסטוק)

אם אתם שוקלים להתחדש בסמארטפון ממש בימים אלה, ללא ספק שווה לכם לחכות כמה שבועות. מדובר בהליך קצר במיוחד שייקח שבועות ספורים בלבד, עד שהרפורמה החדשה של כחלון תיכנס לתוקף. מכיוון שכל מה שנדרש הוא צו של רשות המיסים וחתימה של שר האוצר.

יבואנים סיפרו לחדשות 2 כי הם מעכבים משלוחים של טלפונים מהמכס כדי לנצל את המס הזה, ומה שנשאר לנו זה לקוות שאנחנו הצרכנים נרוויח מזה ובגדול.

 

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו