התנאי של מייסד 'מובילאיי' להדליק משואה - סרוגים

התנאי של מייסד 'מובילאיי' להדליק משואה

מייסד מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע הציב תנאי לפיו אם לא יצרפו אליו את שותפו זיו אבירם, הוא לא ידליק את המשואה, כך דווח בסוף השבוע האחרון בערוץ 2

התנאי של מייסד 'מובילאיי' להדליק משואה
  (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

מייסד מובילאיי, פרופ' אמנון שעשוע (57), שביום שישי האחרון פורסם ב'ידיעות אחרונות', כי הוא אחד ממדליקי המשואה ביום העצמאות הקרוב, הציב תנאי לפיו אם לא יצרפו אליו את שותפו זיו אבירם, הוא לא ידליק את המשואה, כך דווח בסוף השבוע האחרון בערוץ 2.

פרופ' שעשוע עצמו בחר שלא להגיב לידיעה.

כאמור, פרופ' אמנון שעשוע, מייסד מובילאיי, הזמר והשחקן יהורם גאון והרב מרווין האייר – אשר בירך את הנשיא טראמפ בהשבעה שלו ואמר "אם אשכחך ירושלים" – יהיו בין 12 מדליקי המשואות בטקס המסורתי בערב יום העצמאות.

גאון, שעשוע והאייר הם בין המועמדים הסופיים שנדונו בוועדה הציבורית לבחירת מדליקי המשואות שבראשה עומד מושיק אביב, מנהל מרכז ההסברה. סביב בחירתם היה קונצנזוס מלא, ומסתמן שייבחרו.

עוד עולה מהדיווח, כי הוועדה צפויה לפרסם את רשימת מדליקי המשואות ביום שלישי בבוקר לאחר שתאושר סופית על ידי שרת התרבות והספורט מירי רגב, שהיא גם יו"ר ועדת השרים לסמלים ולטקסים ומי שיזמה את בחירת הנושא המרכזי ליום העצמאות: "ירושלים בירתה הנצחית של מדינת ישראל והעם היהודי". במסגרת תפקידה ממנה השרה רגב ועדה ציבורית שבוחרת את מדליקי המשואות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
6 תגובות - 5 דיונים מיין לפי
1
יפה מאוד בעיניי! עבדו יחד ...מקבלים פרס יחד!
נירה | 16-04-2017 13:02
2
הייתי נותן להם להדליק לאנשי מובילאיי על כל דו גלגלי שנע
עין החמור | 17-04-2017 4:25
הם הצילו רבים מרוכבי הדו גלגלי.והם יכולים על כל רוכב שמפנה את הצירי תנועה.להדליק מאה פעמים ביום להדליק משואה.אפשר לעשות להם פינת ההדלקה היומית בטלויזיה הישראלית.
3
משואות
שוקי | 17-04-2017 10:21
צודק
4
כל הכבוד. חבר אמיתי.
| 18-04-2017 0:03
5
ברור
יואלה | 18-04-2017 1:30
מירי רגב יודעת טוב מאוד שהשניים עבדו ביחד והם שותפים. אממא. אחד אשכנזי ואחד ספרדי ולכן הפרידה ביניהם. יפה מצידו של הפרופסור שכך נהג.
מזרחי עם כבוד! מקווה שגם השני היה נוהג כך.
צודק | 19-04-2017 11:20