3 יעדים לחופשת קיץ משפחתית שלא תשכחו - סרוגים
טיולים, צאו לטייל , תוכן שיווקי

3 יעדים לחופשת קיץ משפחתית שלא תשכחו

הקיץ הוא זמן מצוין לבילוי משפחתי מעבר לים, כי הילדים יוצאים לחופש הגדול ובמקומות עבודה רבים מתקיימת חופשה מרוכזת. את החופשה כדאי להזמין כבר עכשיו כדי לחסוך בהוצאות. ויש לפחות 3 יעדים שכדאי להכיר

author-image
3 יעדים לחופשת קיץ משפחתית שלא תשכחו
  (צילום: שאטרסטוק)

חופשה שנתית יכולה להפוך למסורת משפחתית עם יתרונות רבים. החופשה תורמת לגיבוש בין בני המשפחה, מקרבת בין ההורים לילדים ומבטיחה זמן איכות משותף. עבור הציבור הדתי, החודשים יולי ואוגוסט הם הזמן המושלם לבילוי משפחתי ואפשר לתכנן את החופשה במגוון רחב של יעדים ברחבי העולם.

בנוסף, בקיץ הילדים יוצאים לחופש הגדול ובמקומות העבודה מעדיפים להוציא את השכירים שבינינו לחופשה מרוכזת. זו הסיבה לכך שבחודשי הקיץ של 2016 נרשמו כמעט מיליון יציאות לחו"ל מנתב"ג (רבע מהיציאות של אותה שנה), כאשר 28% מהישראלים שבהו בחו"ל עד ארבעה ימים ו-40% בין חמישה לתשעה ימים.

מומלץ להזמין את כרטיסי הטיסה כמה שיותר זמן מראש וליהנות מזמינות מלאה של המושבים. הזמנה עכשיו גם תאפשר חיסכון בהוצאות ותבטיח חיסכון על הזמנת חדרי המלון. אז לאן טסים ואיפה כדאי לבלות עם המשפחה? הנה 3 יעדים מומלצים:

1. ניו יורק, ארצות הברית

זהו ללא ספק היעד האולטימטיבי לחופשה משפחתית עם ילדים בכל הגילאים. ניו יורק היא עיר ללא הפסקה שבה נכנסים לאווירה מיד אחרי הנחיתה. בניו יורק יש קהילה יהודית ענפה, היצע רחב מאוד של מקומות כשרים ובתי מלון ידידותיים לשומרי מסורת. אפשר להקדיש חלק מהביקור בניו יורק לסיור בברוקלין, לראות את הבית של הרבי מילובאוויטש ולהתייעץ עם נציגי קהילת חב"ד לגבי אירועים ואטרקציות.

יש טיסות לניו יורק במסלול ישיר ומזג האוויר בחודשי הקיץ מבטיח חוויה בלתי נשכחת. קל להתמצא בניו יורק באמצעות התחבורה הציבורית, ניתן לשלב ביו מוזיאונים וגלריות כדי להרחיב אופקים ואפשר לבלות ימים שלמים בפארקים הפתוחים כדי להתרשם מהתרבות המקומית.

היעד האולטימטיבי לחופשה משפחתית. ניו-יורק. צילום: שאטרסטוק

2. פריז, צרפת

פריז היא יעד קרוב יותר אך לא פחות משפחתי. טיסה לפריז זולה בהשוואה לטיסה לניו יורק, יש בה הרבה אטרקציות לילדים גדולים וקטנים ואסור לוותר על ביקור של יום אחד לפחות בדיסנילנד. קל לשמור על המסורת בפריז וכל אחד מחברי הקהילה היהודית בעיר ישמח להמליץ לכם על מסעדות משובחות וכשרות. הקהילה היהודית בפריז גם מאוד אוהבת ישראלים ואל תהיו מופתעים לשמוע הרבה עברית ברחובות.

הקיץ בפריז קריר יחסית עם 18 מעלות בממוצע והגשמים בכל מקרה לא נחשבים מרובים באזור הזה (641 מילימטרים בשנה בלבד). המשמעות היא שתוכלו לטייל עם הילדים ברגל ולא לדאוג מהפרשי טמפרטורות גם במידה ואתם מתכננים להגיע עם תינוקות.

לטייל עם הילדים ברגל. פריז, צרפת. צילום: שאטרסטוק

3. אתונה, יוון

מעדיפים טיסה קצרה ונוחה במיוחד? אין סיבה שלא תנחתו בבירת יוון. אתונה היא יעד תיירותי עם ערך היסטורי יוצא מגדר הרגיל. אתם יכולים לנצל את הביקור בעיר כדי להסביר לילדים על ההיסטוריה של יוון, לבקר באתרי תרבות ומורשת ולשכור רכב כדי לנסוע בין כפרים וערים מרוחקות.

המטבע באתונה הוא אירו אך המחירים זולים בהשוואה לכל יעד אחר באירופה. רוב אתרי העתיקות של אתונה נמצאים במרחק הליכה, מה שיחסוך מכם את הצורך בשימוש בתחבורה ציבורית.

ישראלים שנוסעים לאתונה גם לא צריכים ויזה ולכן תוכלו להזמין טיסה בספונטניות. חודשי הסתיו והאביב הם המומלצים ביותר מבחינת מזג אוויר, אולם ישראלים כמונו מרגישים בבית גם כאשר הטמפרטורות נוסקות. בנוסף, בבית חב"ד ליד תחנת המטרו monasteraki תמצאו המלצות על מסעדות כשרות.

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו