גדעון סער: "יש לי את הסיכוי הכי גבוה להחליף את נתניהו"

גדעון סער: "יש לי את הסיכוי הכי גבוה להחליף את נתניהו"

בראיון ראשון מאז חזרתו לפוליטיקה לפני כשבוע וחצי, יוצא השר לשעבר גדעון סער בהצהרות אודות מטרותיו הפוליטיות ואומר כי הוא בעל הסיכויים הגדולים ביותר להיות ראש ממשלת ישראל אחרי נתניהו

"יש לי את הסיכוי הכי גבוה להחליף את נתניהו"
  (צילום: Hadas Parush/Flash90)

בראיון ראשון מאז חזרתו לפוליטיקה לפני כשבוע וחצי, יוצא השר לשעבר גדעון סער בהצהרות אודות מטרותיו הפוליטיות ואומר כי הוא בעל הסיכויים הגדולים ביותר להיות ראש ממשלת ישראל אחרי נתניהו.

בראיון לג'רוזלם פוסט אמר סער: "יש לי סיכויים גבוהים יותר להיבחר ולהקים ממשלה מאשר ליאיר לפיד. יש לי תמיכה רחבה יותר בציבור ממנו, ולכן יש לי את הסיכוי הכי גבוה להיות ראש הממשלה הבא".

סער התייחס למועד בו בחר לחזור לפוליטיקה ואמר: "אמרתי לאורך כל הדרך כי אחזור לפוליטיקה, במסגרת 'הליכוד', לא יאוחר מ-2019". סער הסביר: "אני לא יכול לחזור רבע שעה לפני. עליי לעבוד ולפגוש מצביעי ליכוד בכל הארץ כדי להציג להם את הרעיונות החדשים והרפורמות שחשבתי עליהן במהלך היעדרותי".

כזכור, מי ששיבח את סער על החזרה לעולם הפוליטי היה דווקא יו"ר "יש עתיד", יאיר לפיד, שאמר כי הוא מקווה שהשניים יוכלו לעבוד יחד בעתיד, אך מהר מאוד סער שפך מים צוננים על רעיונותיו של לפיד, כשאמר: "אני לא מאמין בדרכו, ואידיאולוגיה חשובה לי".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
3 תגובות - 2 דיונים מיין לפי
1
גדעון סער המלך!!!
הכי טוב | 10-04-2017 16:14
בשבילי אתה המלך של גאולה וזהו.
א | 12-04-2017 23:01
2
הסמול מת שסער ייבחר לראשות הליכוד!השאלה כמה זמן ייתן לו
DODEL | 26-05-2017 10:52
עמוס שוקן להיות בתפקיד!בכספות ה"ארץ" יש חומר על סער?הם גרמו לו ברמז לפרוש בזמנו?