הרב אוהד טהרלב: "אני מודה לאלוהים שנתן לנו 20 שנה עם אלחי"

הרב אוהד טהרלב: "אני מודה לאלוהים שנתן לנו 20 שנה עם אלחי"

הרב אוהד טהרלב מסר הצהרה לתקשורת טהתייחס להירצחו של בנו אלחי בפיגוע הדריסה בצומת עפרה: "חבר של אלחי שגמגם לי ואז הבנתי שקרה משהו"

צפו: "אני מודה לאלוהים שנתן לנו 20 שנה עם אלחי"

הרב אוהד טהרלב, ראש מדרשת לינדנבאום, שבנו אלחי הי"ד נרצח הבוקר (חמישי) בפיגוע דריסה בצומת עפרה, מסר לפני זמן קצר הצהרה לתקשורת, סיפר על התחושות הקשות ועל דמותו המיוחדת של אלחי.

"אלחי היה מלאך. היו לי שבעה ילדים ועכשיו יש לי שישה", אמר הרב טהרלב בפתח דבריו.

הבנתי שמשהו קרה

הרב טהרלב סיפר על הרגע בו נודע לו על האסון הכבד: "בשעה רבע לעשר בבוקר הבן שלי התקשר אליי ואמר לי שהיה פיגוע. הייתי נסער מאוד ומיד ניסיתי ליצור קשר עם חבר של אלחי שגמגם לי ואז הבנתי שקרה משהו".

מחוץ לביתו בטלמון סיפר הרב טהרלב: "התקשרתי לכל בני המשפחה ואמרתי להם לחזור הביתה. אספתי את הבת שלי מירושלים וכשהגעתי הביתה ראיתי את המונית מגיעה יחד איתי ובתוכה הקצינים מצה"ל".

לא כועס על הצבא

הרב טהרלב מבקש להבהיר כי אינו כועס על הצבא: "אני מחכה לראות את תחקיר הפיגוע ויש לי אמון מלא בצבא. מדובר בגוף מדהים שאני עובד איתו כבר 20 שנה. אני בטוח שבגולני לא יטייחו ואין בי כעס".

על דמותו של אלחי סיפר הרב טהרלב: "הוא היה ילד מיוחד ומלא חיים שגרם שמחה בלב לכל מי שמסביבו. הוא אהב לשיר, לנגן ולטבול במעיינות. הוא ידע ליהנות מכל רגע בחיים. אני מודה לאלוהים שנתן לנו 20 שנה עם אלחי. מדובר באבידה גדולה – לנו בתור משפחה, לקהילה, לעם ישראל ולכולנו".

מקווה שהוא לא סבל

הרב טהרלב סיפר כי רק לפני כחודש סיים אלחי את מסע הכומתה שלו: "עשינו יחד את שלושת הקילומטרים האחרונים – וזו הייתה בשבילי חוויה גדולה. הוא אמור היה לצאת בעוד שלושה חודשים לקורס מ"כים ואולי אח"כ לקורס קצינים. אלחי היה ילד מדהים והיה לו מבט מיוחד שלא אשכח. אני רק מקווה שהוא לא סבל ובעזרת השם שזה יהיה הפיגוע האחרון".

מצאת טעות בכתבה? התוכן בכתבה מפר זכויות יוצרים שבבעלותך? נתקלת בפרסומת לא ראויה? דווח/י לנו
תגובה חדשה * אין לשלוח תגובות הכוללות מידע אסור, לרבות דברי הסתה, דיבה ולשון הרע. נפגעת מתגובה? דווח לנו
4 תגובות - 4 דיונים מיין לפי
1
אישיות מאוד מרשימה
יוסף המספר | 06-04-2017 16:38
2
וואו. מרשים, ויותר מזה - מלא כוחות!
חרד"ל | 06-04-2017 18:25
.
3
כואבת עימכם
טובה | 07-04-2017 0:13
מסכימה, אי אפשר לשאול הורים שאבדו את ילדם..כמה ילדים יש להם. לעולם יהיו לנו ארבעה בנים... אני מאמינה שגם אלחי ימשיך להיות אחד משבעת ילדיכם האהובים. שולחת לכם חיבוק גדול
4
גיוס בנות לצבא
חסיד | 02-02-2018 13:51
לכבוד הרב כתוב ויבא עמלק וילחם בישראל .בתגובה אומר משה ליהושוע בחר לנו אנשים להלחם בעמלק ,שים לב אנשים לא נשים ,אז הרבנים צודקים אין גיוס בנות לצבא ,אבל הצביעות שלהם צועקת לשמים .כמו פדיון בן .צריך פדיון הבת .כן בת לא מתגייסת לצבא בחוק .ובתמורה .יגויסו כל תלמידי הישיבות הקדושים לצבא .ואז נרוויח פעמיים גם טוהר נשים ,ואני יודע מה זה צבא ,וגם יותר תלמידי ישיבה קדושי עליון בצבא .כמו שנאמר והיה מחניך קדוש .אבל הרבנים דואגים ואני אומר זאת באחריות .קודם כל לעצמם ,